Джмеликова колекція

Будинок Бальо

 

Мандруємо світом у пошуках архітектурних перлинок, користуючись послугами агенції віртуальних подорожей “Навколо світу”, та позначаємо великими наліпками дива архітектури на Джмеликовій мапі світу.

Друга подорож — до батьківщини пристрасного танцю фламенко, кориди та одного з головних представників сюрреалізму ХХ століття Сальвадора Далі. Знайшли назву цієї країни на мапі? Відкривайте журнал і читайте про казковий будинок, зображений на другій великій наліпці.

Фантастичний вигляд цього будинку в іспанському місті Барселона може розбурхати уяву будь-якої .

Його стіни схожі на морські , а  — на карнавальні
. Комусь балкони нагадують з дірками замість
і . Тому цей будинок інколи називають “будинком ”, але частіше все-таки іменем його першого господаря Жузепе Бальо.

Цей фантастичний будинок нагадує казкову істоту, яку всі малята добре знають. Цікаво дізнатися, яку саме? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і мерщій в  Іспанію — дочитайте історію зі словами-картинками до кінця і доповніть її словами-наліпками.

Подивіться, який вигляд має будинок Бальо на вулиці Барселони.

  • Чи помітний він серед інших будинків?
  • Чи схожі на нього будівлі, що стоять поряд? Чим саме?
  • Який будинок нагадує продовження хвоста дракона?
  • Як би ви назвали цей квартал? А вулицю?

Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку та мапу навколосвітньої подорожі (журнал “Джміль”, 2020, № 1), а також зможуть прочитати детальний звіт Джмелика про кожну знайдену архітектурну перлинку.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і користуйтеся послугами агенції віртуальних подорожей. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 диво-будівель з усього світу

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і “пробують на смак” різні варіанти слів — замінників зображень.

Цей матеріал є одним із прикладів тексту з пізнавальною інформацією для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами, які особливості має цей текст, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?

Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з’ясуйте, що з прочитаного їх найбільше вразило, про що вони могли здогадатися, роздивляючись будинок. Можливо, якусь інформацію вони захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які джерела використають для цього? Чому саме їх?

Запропонуйте дітям пофантазувати, на що схожий будинок Бальо, як його можуть називати мешканці Барселони та її гості, чому архітектор спроектував саме таку будівлю. Як він поєднав будинки так, щоб на вулицю було приємно подивитися? Запропонуйте дітям уявити себе архітекторами, придумати казкові споруди та поєднати свої витвори у кілька вулиць так, щоб створити архітектурний ансамбль.

Така робота вчить малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал може стати “родзинкою” занять з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, “Читання”, занять з образотворчості.









<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2020)