Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Джмеликова колекція

Будинок-кошик

Мандруємо світом у пошуках архітектурних перлинок, користуючись послугами агенції віртуальних подорожей “Навколо світу”, та позначаємо великими наліпками дива архітектури на Джмеликовій мапі світу.

Дев’ята подорож — до континенту, де розташовані одразу дві великі країни. Ми побуваємо в країні, яка неодноразово змінювала свій прапор, додаючи до нього зірочки, у країні, яка не має офіційної мови і жителі якої надзвичайно цінують речі, виготовлені власноруч, навіть якщо вони не досконалі.

Знайшли назву цієї країни на мапі? Відкривайте журнал і читайте про будинок-кошик, зображений на дев’ятій великій наліпці.

розташований неподалік від між містом Колумбус і селищем Дрезден (штат Огайо, США).

Ця будівля є офісом компанії, яка виготовляє  з кленового для пікніків. У такі кошики люди складають усе необхідне для обіду на природі — , , , , .

Цікаво більше дізнатися про оригінальний будинок? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і вирушайте до США, адже для передплатників Джмелик завжди завчасно бронює місця в усіх експедиціях. Ви зможете також дочитати історію зі словами-картинками до кінця і доповнити її словами-наліпками.

  • Як гадаєте, чому компанія вирішила побудувати саме такий офіс? Чому не обмежилася яскравою вивіскою?
  • Як ви порадили б компанії оформити офіс усередині? Чому саме так?
  • Як гадаєте, чи пишаються місцеві мешканці таким будинком? Чому?
  • Яку оригінальну будівлю ви хотіли би спорудити у своєму рідному місті чи селі? Створіть її проєкт.

Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку та мапу навколосвітньої подорожі (журнал “Джміль”, 2020, № 1), а також зможуть прочитати детальний звіт Джмелика про кожну знайдену архітектурну перлинку.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і користуйтеся послугами агенції віртуальних подорожей. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 диво-будівель з усього світу.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і “пробують на смак” різні варіанти слів — замінників зображень.

Цей матеріал — один із прикладів тексту з пізнавальною інформацією для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть із малятами особливості цього тексту, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?

Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з’ясуйте, що з прочитаного їх найбільше вразило, про що вони могли здогадатися, роздивляючись будинок. Можливо, якусь інформацію вони захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Якими джерелами скористаються? Чому саме цими?

Запитайте малят про їхні враження від будівлі. Чому архітектори проєктують такі кумедні будинки? А чи варто споруджувати їх багато та ще й поряд? Чому? Чому варто в усьому знати міру? Чи можна цю міру виміряти? Як саме? Що таке відчуття міри?

Запропонуйте дітям зазирнути всередину будинка-кошика. Які в ньому коридори? А кімнати? Які меблі? Шпалери? Чому саме такі?

Запропонуйте дітям уявити себе архітекторами: придумати незвичайну будівлю для свого населеного пункту, поміркувати, про що розповідатиме її зовнішній вигляд, створити її модель за допомогою конструктора чи підручних матеріалів або намалювати.

Така робота вчить малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал може стати родзинкою занять з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”, занять з образотворчості та конструювання.









<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020)