Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Музей Оскара Німеєра
У новому році Джмелик розпочинає збирати нову колекцію! Він відкрив агенцію віртуальних подорожей “Навколо світу” і щомісяця разом із читачами мандруватиме до однієї з країн світу, відкриваючи для себе і для вас неповторні архітектурні перлинки.
У першому випуску журналу ви знайдете мапу світу, на якій позначено маршрут подорожі. Щомісяця ви будете додавати до неї велику наліпку з фотозвіту команди Джмелика і читати цікаву історію зі словами-картинками про диво-будинок.
Цей музей сучасного мистецтва розташований у бразильському місті Куритибі (Південна Америка).
Вінназваний на честь архітектора Оскара Німеєра, що створив проект його будівлі. Алелюди придумали для споруди інше ім'я — "музей-". І справді, ця будівля з та металу подібна до велетенського . Воно стоїть на стовпі кольору,
над .
Кортить зазирнути всередину музею та почути таємничу історію його виникнення з вуст самого архітектора? Від читачів у Джмелика таємниць немає! Тож розгортайте друковану версію журналу “Джміль” і мерщій у Бразилію — дочитайте історію зі словами-картинками до кінця і доповніть її словами-наліпками.
- Як гадаєте, чому архітектор створив для музею сучасного мистецтва саме таку будівлю? Що бачить це око?
- Уявіть собі зали музею. Які експонати мають бути представлені там? Порадьте, як можна стильно оформити ці зали.
- Створіть у закладі або у себе в кімнаті маленьку філію музею сучасного мистецтва. Як ви назвете свою залу? Які експонати доберете? Що розповісте про них відвідувачам?
Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку та мапу навколосвітньої подорожі (журнал “Джміль”, 2020, № 1), а також зможуть прочитати детальний звіт Джмелика про кожну знайдену архітектурну перлинку.
Влаштовуймося зручненько, вибираймо транспорт — і в путь! Гарної мандрівки!
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і користуйтеся послугами агенції віртуальних подорожей. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 диво-будівель з усього світу
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Цей матеріал є одним із прикладів тексту з пізнавальною інформацією для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами особливості цього тексту, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?
Запропонуйте дітям знайти у статті пізнавальні відомості, з'ясуйте, що з прочитаного їх найбільше вразило, про що вони могли здогадатися, розглядаючи будинок. Можливо, щось учні захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які інформаційні джерела використають для цього? Чому саме їх? Запропонуйте дітям поміркувати, чому музей сучасного мистецтва розташований саме у такій будівлі, який вигляд можуть мати його зали, якими творами мистецтва вони можуть бути наповнені. Поговоріть з дітьми про сучасне мистецтво і про те, чому воно так називається. Створіть разом куточок сучасного мистецтва, де серед експонатів були б і дитячі твори.
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів "Мистецтво", "Я досліджую світ", читання, занять з образотворчості.