Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Виставковий центр Усі Ванда
Мандруємо світом у пошуках архітектурних перлинок, користуючись послугами агенції віртуальних подорожей “Навколо світу”, та позначаємо великими наліпками дива архітектури на Джмеликовій мапі світу.
Сьома подорож — до країни, де пишуть не літерами, а словами — ієрогліфами, де можна побачити велику стіну і де досі вірять у добрих драконів.
Знайшли назву цієї країни на мапі? Відкривайте журнал і читайте про незвичайну капличку, зображену на сьомій великій наліпці.
Справжньою окрасою китайської провінції Цзянсу є виставковий центр .
Його збудували у формі великого глиняного з і . Насправді будівля зроблена не з глини, а з металевих і скляних різних розмірів. Темної скляні світяться кольором.
Цікаво? Хочеться детально роздивитися будинок-чайник? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” і вирушайте до Китаю, адже для передплатників журналу Джмелик завжди бронює місця в усіх експедиціях. Ви зможете також дочитати історію зі словами-картинками до кінця і доповнити її словами-наліпками.
- Як гадаєте, чому виставкову залу вирішили розташувати саме в будинку-чайнику? Що ви розмістили б у такій будівлі?
- Поміркуйте, які ще рекорди поставили архітектори цієї споруди.
Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку та мапу навколосвітньої подорожі (журнал “Джміль”, 2020, № 1), а також зможуть прочитати детальний звіт Джмелика про кожну знайдену архітектурну перлинку.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і користуйтеся послугами агенції віртуальних подорожей. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 диво-будівель з усього світу.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і “пробують на смак” різні варіанти слів — замінників зображень.
Цей матеріал є одним із прикладів тексту з пізнавальною інформацією для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами, які особливості має цей текст, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?
Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з’ясуйте, що з прочитаного їх найбільше вразило, про що вони могли здогадатися, роздивляючись будинок. Можливо, якусь інформацію вони захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які джерела використають для цього? Чому саме їх?
Запитайте малят про їхні враження від будівлі. Як гадаєте, чому саме будівлю виставкового центру зробили такою незвичайною? Уявіть, який вигляд вона матиме за різної погоди. Запропонуйте пофантазувати й описати, яка ця споруда всередині.
Як краще облаштувати вулицю біля центру, а як — територію навколо? Які будинки доречно звести поряд із цією спорудою? Можливо, варто нічого не будувати біля неї? Чому?
Запропонуйте дітям уявити себе архітекторами: придумати оригінальну будівлю для свого населеного пункту, створити її модель за допомогою конструктора чи підручних матеріалів або ж намалювати. Що можна розташувати в цій будівлі? Які заходи варто там проводити? Хто їх має організовувати?
Така робота вчить малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати родзинкою занять з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів “Мистецтво”, “Я досліджую світ”, “Українська мова та читання”, занять з образотворчості та конструювання.