Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Зустрічаємо Новий рік спортивно
складала сценарій новорічного свята — добирала віршики, танці, пісні… “Потрібні ще спортивні виступи”, — подумала дівчинка. Вона замріялася та уявила на сцені у ролі художньої гімнастки. Ніби та крутить правою ногою, розмахує довгою червоною , перекочує жовтий .
“ та , — подумала Нотка, — могли би бути акробатами — виконувати складні трюки на мотузяній , стрибати, жонглювати ”.
Цікаво дізнатися, що придумали Джмелик із друзями, і собі щось подібне влаштувати на святі? Тоді швиденько відкривайте друковану версію журналу “Джміль” — дочитайте історію зі словами-картинками до кінця і доповніть її словами-наліпками. Вийде захопливо!
Лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку і зможуть завершити облаштовувати дім, у якому цікаво всім. Святкуймо новосілля!
- Поміркуйте, з чого складається захопливе свято. Які його складові є обов’язковими?
- Як ви уявляєте собі спортивне свято? А танцювальне? Фокусне? Чим ці свята відрізняються? А що в них має бути спільним?
- Яким іще може бути свято?
- Наскільки заздалегідь варто починати підготовку до свята? Коли треба взятися до репетицій?
- Що таке імпровізація? Чи потрібна вона на святі? Чому?
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Запропонуйте дітям поміркувати, що обов’язково має бути на святі, як планувати свята, на що варто звернути увагу. Як зробити свято цікавим для всіх? Що потрібно для того, аби гостям було затишно? Як слід запрошувати гостей? Які сюрпризи можна підготувати для друзів?
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання, занять та уроків з розвитку мовлення.