Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Джмеликова колекція

У гаражі

 

Сьогодні і  зібралися на велопрогулянку до парку. Вони прийшли в гараж по  . Та перед поїздкою треба накачати і змастити ланцюги.

— Гм, а де  ? — замислився . — У коричневій ?

виймає з коробки футбольний , смугастий для пікніка та Джмеликову червону . тут немає.

Схоже, прогулянка затримується… Чи знайшли друзі зрештою насос і чи встигли підготувати велосипеди, дізнаються читачі друкованої версії журналу "Джміль". Саме вони не тільки дочитають оповідання зі словами-картинками, а й зможуть доповнити його новими словами-наліпками та отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.

  • Як мали б зберігатися речі у гаражі, аби можна було швидко знаходити все потрібне?
  • Роздивіться, як лежать речі у вашій квартирі. Чи завжди ви можете швидко їх знайти? Чи варто щось змінити, аби шукати було легше? Що саме?

Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців  вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.

Поговоріть з дітьми про те, як варто зберігати речі, щоб ними було зручно користуватися, які речі та де варто/не варто зберігати і чому.

Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст — відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання.









<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2019)