Джмеликова колекція

Пригоди в лабораторії

 

Якось в лабораторії знайшов старовинну .

У тій  був описаний загадковий дослід, а в кінці приписка: "Хто виконає цей дослід — побачить диво".

Як гадаєте, який дослід виконає Джмелик? І яку саме загадку це допоможе відгадати? Про це дізнаються читачі друкованої версії журналу "Джміль", які не тільки дочитають оповідання зі словами-картинками, а й зможуть доповнити його новими словами-наліпками і отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.

  • Як ви гадаєте, чи все передбачив Джмелик, готуючись до проведення досліду?
  • Навіщо було так робити? Чи не перестарався він? А як би діяли ви? Чому саме так?
  • Уявіть себе дослідником і поміркуйте, які слова ви промовляли б під час дослідів. Навіщо вони потрібні?

Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.

Обговоріть з дітьми, яких правил безпеки слід дотримуватися під час проведення дослідів і чому варто це робити. Якими мають бути інструкції для проведення дослідів? Запропонуйте дітям скласти інструкцію до якогось досліду та попросити однокласників перевірити на практиці її правильність. Це допоможе удосконалити формулювання.

Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а й опрацьовувати текст — відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал стане "родзинкою" занять з ознайомлення з довкіллям, з інформаційної культури, уроків інтегрованих курсів "Я досліджую світ", "Мистецтво", літературного читання.









<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2019)