Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Надкушені яблука
Уранці прийшов до садка з , та , щоб намалювати світанок. Крізь гілки проглядало ,
на виблискували роси, дзвінко співала .
Аж раптом помітив, що на яблуньці хтось понадкушував . Учора зранку вони були ще цілі. По обіді пустився , а коли закінчився, вдалося замалювати яскраву .
Художник вирішив з’ясувати, хто ж приходив увечері до садка.
Цікаво дізнатися, що саме з’ясував художник? Тоді ставайте читачами друкованої версії журналу "Джміль" — ви відчуєте себе детективами і неодмінно розплутаєте цю історію. А ще не тільки дочитаєте оповідання зі словами-картинками, а й зможете доповнити його новими словами-наліпками та отримаєте у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.
- Уявіть себе у садку. Що ви могли б намалювати на місці Пензлика? До якого жанру віднесли б цю картину?
- Поміркуйте, як могли б розвиватися події далі.
- Як ви діяли б, якби понадкушували яблука? Чому саме так?
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Запропонуйте дітям побути детективами і знайти відповідь на хитромудре запитання, спонукайте самостійно робити логічні висновки, обґрунтовувати їх, відстоювати власну думку.
Обговоріть із вихованцями: чому виникла така ситуація, чи можна надалі уникати подібних ситуацій, як саме, оцініть учинок персонажа твору.
Чи може трапитися така подія у повсякденному житті? Як той, хто завинив, може виправити свою помилку? Як варто вибачатися?
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання, занять та уроків з розвитку мовлення.