Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Незнайомка у бібліотеці
Якось увечері сиділа в бібліотеці. Сторінки розгорнутої освітлювала . “Тік-так”, — стукав . Раптом почула якийсь шурхіт. Озирнувшись, вона побачила крихітну з рудими та ластовинням на . Незнайомка тримала за вуздечку білого , а на її плечі сиділа кумедна мавпочка.
Чи впізнали ви незнайомку? Вона розповіла Книжечці чимало цікавого! Про що саме йшлося у розмові двох дівчаток та як частіше зустрічатися з цікавими героями, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, які дочитають історію зі словами-картинками до кінця та зможуть доповнити її словами-наліпками.
До того ж лише читачі журналу отримають у подарунок велику наліпку — ще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика.
- Як гадаєте, чи зовсім казковою була пригода Книжечки? Чому?
- Уявіть, що на місці Книжечки опинилися ви. Про що ви запитали б Пеппі?
- Як гадаєте, що Пеппі хотіла б дізнатися про наше життя?
- Уявіть зустріч зі своїм улюбленим казковим персонажем та візьміть у нього інтерв’ю. Потім можете помінятися з ним ролями.
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Запропонуйте дітям поміркувати, чому описана в публікації пригода відбулася саме у бібліотеці. Чи могла вона відбутися в інших кімнатах будинку? Чому? Чи можна назвати книжку порталом у казковий світ? А у світ пригод? Які книжки допомагають нам мандрувати?
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання, занять та уроків з розвитку мовлення.