Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Привид на сцені
У , , та є свій . І якось у ньому оселився . Іноді він з’являвся на , несподівано визирав із-за , і аж тремтіли від страху.
Уявили себе глядачами цього театру? Страшно? А це ж лише початок історії. Привиду-бешкетнику подобалося лякати артистів, але Джмелику та його друзям усе-таки вдалося його вгамувати і перетворити на… Про те, на кого перетворився театральний привид, дізнаються читачі друкованої версії журналу "Джміль", які дочитають оповідання до кінця, доповнять його словами-наліпками і отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.
- Пригадайте, чи траплялося вам бачити у театрі такого привида. Чому він з'являється?
- Чи, бува, не виступали ви хоч раз у ролі такого привида? Як це сталося?
- Чи тільки глядачі викликають появу таких страховиськ?
- Що треба робити, аби таких привидів було якомога менше?
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них - даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів - 10 колекційних наліпок - 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Весела історія з пригодами, несподіванками та присмаком казки неодмінно сподобається і дошкільнятам, і молодшим школярам. Запропонуйте їм поміркувати, чому привид був таким нечемним, як ми діємо, щоб привернути до себе увагу, чому не завжди нас розуміють і йдуть нам назустріч. Коли нам бракує уваги? Чи буває так, що нас вважають бешкетниками, а ми й на думці не мали бешкетувати? Чи не трапляються часом такі "привиди" серед наших знайомих? Як ми можемо їм допомогти?
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а й опрацьовувати текст — відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з ознайомлення з довкіллям, уроків інтегрованих курсів "Я досліджую світ", "Мистецтво", літературного читання.