Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Самчитайлик

Кваперета

 

Серед ква-ква-квачерету
Хтось співає кваперету.
Качка-Крячка, Жабка-Квабка
Розспівалися і крапка.
Ще й Ворона-Каркорона
Їм підспівує в півтону.
Тож лунає з квачерету
Кваконцертна кваперета.

Юлія Смаль

Чи чули ви колись такий кваконцерт? На читачів друкованої версії журналу "Джміль" чекають іще й цікаві запитання для обговорення з друзями та розповідь про веселий жанр музичної вистави. А ще вони отримають наліпки і зможуть виконати незвичні звукові завдання Нотки.

  • Поміркуйте, де і коли може відбуватися така кваперета.
  • Хто ще на озері міг би влаштувати подібний концерт? Як би прочитали веселий вірш Юлії Смаль ці артисти?
  • Знайдіть слова із захованими звуками, які видають різні тваринки.

Читаючи цей віршик, Нотка пригадала ще одну публікацію журналу з незвичайною назвою — “«Гав!» і «Няв!» (“Джміль”, 2016, № 4). Здогадалися, хто допомагав поетам складати вірші?

Завантажуйте електронний додаток
“Кваперета”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Веселий жартівливий вірш допомагає ознайомити дошкільнят і молодших школярів з новим для них жанром — оперетою, розповісти про його особливості, а цікаві завдання до вірша допомагають ще й закріпити поняття "склад".

Запропонуйте дітям проілюструвати та інсценізувати вірш, поміркувати, які ще тварини можуть стати артистами оперети, якими будуть їхні "арії".

Запропонуйте дітям вигадати захопливу історію, використавши ідею вірша, поміркувати, які ще незвичайні слова можуть промовляти тварини, придумати власні завдання.

Матеріал чудово доповнить заняття з розвитку мовлення, допоможе організувати захопливу театралізовану та образотворчу діяльність, уроки з української мови, стане у пригоді на уроках інтегрованих курсів "Я досліджую світ", "Мистецтво".









<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2019)