Триває передплата на 2020 рік.
Отримайте знижку до 20%

Джмеликова колекція

У студії звукозапису

 

У чудовий настрій — сьогодні вона завершить запис своєї пісні про осінь! Звуки , та уже записані, треба лише дописати власний спів — і пісня готова.

наділа , підсунула ближче . Спочатку дівчинка ввімкнула звук . “Туц, туц, ту-туц, туц”, — залунало з . почала співати: “О-осінь, листя золоте...”.

Раптом задзвенів .

Як гадаєш, чи вдалося Нотці завершити запис пісні про осінь? Хто зателефонував дівчинці та як розгорталися події далі, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Вони не тільки дочитають оповідання зі словами-картинками, а й зможуть доповнити його новими словами-наліпками та отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.

  • Як вважаєте, що насправді завадило Нотці закінчити свою справу?
  • Як мала діяти Нотка, щоб нікого не образити та довести запис пісні до кінця?
  • Як ви дієте у таких випадках?

Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.

Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.

Запропонуйте дітям поміркувати, чому Нотка так і не здійснила своїх планів, як вона мала б діяти, щоб нікого не образити. Що ми маємо робити для здійснення своїх планів? Як  відмовляти, не ображаючи? Коли слід відмовляти, а коли варто все-таки погодитися?

Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.

Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання, занять та уроків з розвитку мовлення.









<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2019)