Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Оказія на кухні
Ця пригода сталася в день народження . Дівчинка хотіла пригостити гостей смачним . Тож вона пішла на кухню, вдягнула , дістала куховарську і знайшла рецепт пирога. У велику білу розбила два , всипала п’ять цукру, поклала шматок м’якого .
А от що сталося далі, дізнаються лише читачі друкованої версії журналу "Джміль". Вони не тільки дочитають оповідання зі словами-картинками, а й зможуть доповнити його новими словами-наліпками й отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.
- Чому із Книжечкою сталася така пригода?
- Як можна було її уникнути?
- Як ви гадаєте, чи вдалося Книжечці приготувати нову страву?
- Чи завжди ви з батьками готуєте страви точно за рецептом? Чому?
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів — 10 колекційних наліпок — 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Такі невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Малята не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Запропонуйте дітям побути детективами і знайти відповідь на хитромудре запитання, спонукайте самостійно робити логічні висновки, обґрунтовувати їх, відстоювати власну думку.
Обговоріть із вихованцями, чому сталася така прикрість, чи можна врятувати страву, як саме. Якої помилки припустилася Книжечка? Що треба робити, щоб надалі таких "сюрпризів" не траплялося?
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання, занять та уроків з розвитку мовлення.