Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
У хлівці
Ця казка про -забіяку. Зранку він прокидався першим, вистрибував на і починав дражнити всіх мешканців хлівця.
— Ку-ку-рі-ку! А наша не має гребінця!
— Бе-е! — ображалася . — Мені і не потрібен.
— А в нашої хвіст не кольоровий, — продовжував …
Сподобався початок? А що буде далі — у яку халепу потрапить забіяка та хто йому допоможе, — дізнаються читачі друкованої версії журналу "Джміль", які не тільки дочитають оповідання зі словами-картинками, а й зможуть доповнити його новими словами-наліпками і отримають у подарунок іще одну кімнату прецікавого будинку Джмелика — велику наліпку.
- Як ви гадаєте, чому півник-забіяка дражнився?
- Чому він вважав себе особливим?
- Чому мешканці хлівця все-таки вирішили допомогти півнику, коли він захворів?
- Як учинили б ви на їхньому місці?
- Пригадайте, чи є поряд з вами такий забіяка. Як ви ставитеся до нього? Чи варто допомогти йому стати іншим? Чому?
Весь рік ми заселяємо дім, у якому цікаво всім. У журналі "Джміль" (2019, № 1) ви знайдете затишний будинок, у якому 10 кімнат для захопливих ігор, досліджень і творчості. Щомісяця Джмелик розкриватиме секрет однієї з них — даруватиме велику наліпку-кімнату, яку можна наклеїти на одне з віконечок.
Збирайте колекцію разом із Джмеликом та його друзями і заселяйте будинок. 10 журналів - 10 колекційних наліпок - 10 кімнат!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають цікаву історію, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.
Поговоріть з дітьми про те, як варто ставитися до людей зі свого оточення. Чому не варто перебільшувати свої чесноти, як бути об'єктивним і до себе, і до інших, бачити в людях не тільки недоліки, а й гарні риси.
Таким чином ми вчимо малят не просто читати, а опрацьовувати текст — відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді.
Матеріал може стати "родзинкою" занять з інформаційної культури, уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ", читання.