Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Робот ДжК-7 “Повітрочист”
та чекали на зупинці свого . Аж раптом відчули неприємний запах диму. Це поруч запалив цигарку.
— Тут курити заборонено, та якось незручно робити зауваження , — розгубилася .
— Добре, що в мене є робот “Повітрочист”! Я зробив його, щоб очищувати повітря від різних забруднень.
дістав з , натиснув кнопку , потім і запустив робота в повітря.
Дізнатися, як новий винахід Джмелика допоміг зробити повітря чистим, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “допишуть” за допомогою наліпок усі слова в історії та поповнять свою колекцію сьомою великою наліпкою — ДжК-7 “Повітрочистом”.
Хто (що) ще забруднює повітря? Чому це небезпечно? Пограймо в детективів і погуляймо містом — пошукаємо таких порушників чистоти. Що слід робити, аби вони не забруднювали повітря? Чи може Повітрочист у цьому допомогти? А як би ви удосконалили Джмеликового робота?
А ще кожен маленький читач має шанс поповнити Джмеликову колекцію власним роботом. Що треба для цього зробити, дізнайтеся за посиланням.
Увага! Листів від конструкторів-початківців Джмелик чекатиме тільки до 1 листопада 2017 року! Тож поспішайте!
У колекції Джмелика вже 10 роботів.
Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-7 «Повітрочист»”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація продовжує пригоди на обкладинці: у ній описана реальна життєва ситуація. Обговоріть з малятами, як варто діяти у такому випадку (та інших подібних): як, не ображаючи старшу за віком людину, зробити зауваження, відстояти свої інтереси. Придумайте продовження історії, знайдіть різні варіанти поведінки у непростій ситуації, обговоріть ті з них, за яких старша людина образиться.
Малята не просто читають історію про робота Повітрочиста, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.
Як виправити недолік конструкції робота? Які ще функції можна додати? Навіщо? Які ще роботи-очищувачі потрібні у великих містах?
Обговоріть з малятами, чи потрібний такий робот у квартирі, де він там може “жити”, у якому приміщенні він найпотрібніший, що має вміти робити. Намалюйте домашнього робота-очищувача, придумайте, які функції в нього будуть, як їх можна реалізувати. Пригадайте, які очищувачі — замінники робота у нас удома вже є, які вони мають недоліки, чи можна їх усунути.
Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства, виховних годин.