Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Джмеликова колекція

Робот ДжК-7 “Повітрочист”

 

та  чекали на зупинці свого . Аж раптом відчули неприємний запах диму. Це  поруч запалив цигарку.

— Тут курити заборонено, та якось незручно робити зауваження , — розгубилася .

— Добре, що в мене є робот “Повітрочист”! Я зробив його, щоб очищувати повітря від різних забруднень.

дістав з , натиснув кнопку , потім і запустив робота в повітря.

Дізнатися, як новий винахід Джмелика допоміг зробити повітря чистим, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “допишуть” за допомогою наліпок усі слова в історії та поповнять свою колекцію сьомою великою наліпкою — ДжК-7 “Повітрочистом”.

Хто (що) ще забруднює повітря? Чому це небезпечно? Пограймо в детективів і погуляймо містом — пошукаємо таких порушників чистоти. Що слід робити, аби вони не забруднювали повітря? Чи може Повітрочист у цьому допомогти? А як би ви удосконалили Джмеликового робота?

А ще кожен маленький читач має шанс поповнити Джмеликову колекцію власним роботом. Що треба для цього зробити, дізнайтеся за посиланням.

Увага! Листів від конструкторів-початківців Джмелик чекатиме тільки до 1 листопада 2017 року! Тож поспішайте!

У колекції Джмелика вже 10 роботів.

Ми поєднуємо різні види дитячої діяльності (ігрову, комунікативну, пізнавальну, дослідницьку, перетворювальну, образотворчу, музичну тощо) та показуємо міжпредметні зв'язки (математика, література, конструювання, музика, ознайомлення з творами живопису й довкіллям).

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-7 «Повітрочист»”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація продовжує пригоди на обкладинці: у ній описана реальна життєва ситуація. Обговоріть з малятами, як варто діяти у такому випадку (та інших подібних): як, не ображаючи старшу за віком людину, зробити зауваження, відстояти свої інтереси. Придумайте продовження історії, знайдіть різні варіанти поведінки у непростій ситуації, обговоріть ті з них, за яких старша людина образиться.

Малята не просто читають історію про робота Повітрочиста, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.

Як виправити недолік конструкції робота? Які ще функції можна додати? Навіщо? Які ще роботи-очищувачі потрібні у великих містах?

Обговоріть з малятами, чи потрібний такий робот у квартирі, де він там може “жити”, у якому приміщенні він найпотрібніший, що має вміти робити. Намалюйте домашнього робота-очищувача, придумайте, які функції в нього будуть, як їх можна реалізувати. Пригадайте, які очищувачі — замінники робота у нас удома вже є, які вони мають недоліки, чи можна їх усунути.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства, виховних годин.









<< До змісту номера (“Джміль” № 9 /2017)