Джмеликова колекція

Робот ДжК-5 “Пустельник”

 

прочитав у  про з шипами на хвості й захотів сфотографувати її.

— Ця  живе в пустелі! — розповіла . — Щоб знайти її серед пісків, доведеться довго перебувати під палючим .

— І обходитися без , — захвилювався .

— А ще там повно небезпечних .

— Придумав! — вигукнув Джмелик.

Що саме придумав винахідливий Джмелик і яким став п’ятий робот його колекції, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “допишуть” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію п’ятою великою наліпкою — ДжК-5 “Пустельником”.

Маленькі дослідники зможуть стати учасниками експедиції у пустелю, відкрити її таємниці, побачити дивовижних тварин і рослини, просто заплющивши очі та уявивши їх, а також удосконалити робота-дослідника. Цікавих пригод!

У колекції Джмелика вже 9 роботів

Хто буде десятим?

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-5 «Пустельник»”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація може стати цікавим початком заняття чи уроку з природознавства. Або інтегрованого. Разом з хоробрим роботом малята вирушать на пошуки пригод — в експедицію до пустелі. Яка вона, пустеля? Що цікавого можна там побачити? Чи безпечно подорожувати пустелею? Чому?

Про що насамперед слід подбати мандрівникам? Що взяти із собою? Як убезпечити себе від неприємних несподіванок? А чи можна передбачити все? Чому? Що потрібно мати із собою, аби вчасно попередити один одного про небезпеку? А що потрібно мати для зв’язку з рятувальниками?

Діти не просто читають історію про робота Пустельника, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.

Матеріал допомагає виховувати читачів-діячів, пробуджувати інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчати їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвиває мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства.









<< До змісту номера (“Джміль” № 5-6 /2017)