Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Джмеликова колекція

Робот ДжК-8 “Динозавр”

 

Ура! Сьогодні 1-Б з  вибралися до . Вони розглядали барвисте , збирали для поробок та , навіть побачили руду . А на привалі грали у хованки!

Івасик кинувся ховатися у густі . Розсунув і закляк на місці від подиву. Просто на нього дивився справжній…

Чому так здивувався Івасик, хто причаївся у кущах і звідки він там узявся, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

А ще малята “допишуть” за допомогою наліпок усі слова в історії та поповнять свою колекцію восьмою великою наліпкою — роботом ДжК-8 — “Динозавром”.

Запропонуйте малятам уважно роздивитися велику наліпку з Динозавром. Якого за розміром робота цього разу побудував Джмелик? Що допомогло вам про це здогадатися?

Уважно перегляньте всі великі наліпки з колекції, знайдіть найменшого і найбільшого роботів. Як за малюнком можна здогадатися про розміри помічників?

Дослідіть з малятами, якими були кінострічки 50, 20 років тому, якими вони стали у XXI столітті, як стрімко змінюється обличчя кінематографа. Поміркуйте, якими будуть фільми через 50 років. А якими хотіли б їх бачити ви?

Дізнайтесь, як знімають сучасне кіно. Спробуйте себе в ролі сценариста, режисера, декоратора та виконавця головної ролі: придумайте фантастичну історію, виготовте її героїв та декорації, візьміть камеру або мобільний телефон і створіть фільм. Спробуйте використати спецефекти.

Увага! Тиша на майданчику! Камери! Мотор!

А ще кожен маленький читач має шанс поповнити Джмеликову колекцію власним роботом. Що треба для цього зробити, дізнайтеся за посиланням.

Увага! Листів від конструкторів-початківців Джмелик чекатиме тільки до 1 листопада 2017 року! Тож поспішайте!

У колекції Джмелика вже 10 роботів.

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-8 «Динозавр»”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація продовжує пригоди на обкладинці: дає дітям можливість зазирнути у світ кінематографа, побувати на знімальному майданчику та побачити, як створюються спецефекти в кіно.

Малята не просто читають історію про робота на ім’я Динозавр, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.

Обговоріть з дітьми, що має вміти робот, аби бути якнайбільше схожим на динозавра. Запропонуйте малятам показати, як має рухатися динозавр, який у нього голос, як він спілкується зі своїми родичами, з іншими тваринами, як діє, якщо не може десь пройти, тощо.

Де може стати у пригоді винахід Джмелика? Розкажіть дітям, що таке модель об’єкта, навіщо вона потрібна, якою має бути. Де люди використовують моделі об’єктів? Чи можна без них обійтися? Чому?

Навчіть малят виділяти суттєві й несуттєві для певної задачі функції об’єктів, відрізняти важливе від другорядного, створювати моделі одного й того самого об’єкта для розв’язання різних задач.

Публікація допоможе пожвавити інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства, виховні години, організувати дослідницьку та образотворчу діяльність.









<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2017)