Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Робот ДжК-4 “Кріслоліт”


змайстрував
і подарував його Марійці та Івасику.
— Цей робот уміє літати, ще й допомагає зробити нашу чистішою, — сказав він на прощання.
та
сіли на
і натиснули
. Робот не зрушив з місця,
лише подав звуковий сигнал: “Не-ма-є паль-но-го!”.

Про екологічно чисте пальне та оригінальний винахід Джмелика зможуть дізнатися читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “домалюють” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію четвертою великою наліпкою — ДжК-4 “Кріслолетом”.
Маленькі експериментатори зможуть у будь-яку мить відправитися з Кріслолетом у фантастичну мандрівку, просто заплющивши очі та уявивши її, а також удосконалити робота. Цікавих винаходів!

У колекції Джмелика вже 10 роботів.
Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-4 «Кріслоліт»”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація може стати цікавим початком заняття чи уроку з екологічного виховання, адже у ній піднімається питання винайдення екологічно чистих джерел отримання енергії та вторинного використання сміття.
Діти не просто читають історію про робота Кріслолета, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місце пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.
Матеріал допомагає виховувати читачів-діячів, пробуджувати інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчати їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвиває мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширює їхній активний словник, поглиблює знання рідної мови.
Публікація стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, природознавства, сприятиме розвитку образного мислення, пам’яті, уваги дітей.