Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Робот ДжК-3 “Птаходбай”
Джмеликова та й ваша колекції поповнюються з кожним випуском журналу "Джміль"! Наприкінці року у вас буде 10 різних роботів-помічників.
Перший ранок у березні видався без жодної на небі. та взяли і піднялися на найвищий поверх . Звідти вони почали розглядати небо у .
На обрії помітив .
— Глянь-но: це, мабуть, перелітний ! — сказав .
— Ні, він металевий! — заперечила .
Дізнатися, кого ж побачили друзі в небі, та подружитися з новим роботом Джмелика зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А ще малята “домалюють” за допомогою наліпок усі слова в історії та зможуть поповнити свою колекцію третьою великою наліпкою — ДжК-3 “Птаходбаєм”.
У колекції Джмелика вже 10 роботів.
Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-3 «Птаходбай»”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація розвиває функціональне мислення та мовленнєву творчість дітей, адже за назвою робота можна здогадатися, для чого він потрібний, які дії вміє виконувати.
Поміркуйте з малятами, яка допомога потрібна птахам у різні пори року, як її надати, як робот може допомогти нам дбати про пташок. А чи все може новий робот-птах? Придумайте власного робота — помічника Птаходбая з додатковими функціями. Як ви назвете його? Чому саме так? Розподіліть функції між вашим роботом і Птаходбаєм, складіть оповідку про двох друзів-роботів.
Виховати читачів-діячів допоможуть такі завдання: дібрати (придумати) ілюстрації, які доповнять текст оповідки; замінити малюнки словами; придумати влучні слова для опису особливостей предмета чи його функцій; відштовхуючись від назви, якомога більше розповісти про предмет або зобразити його; продовжити оповідку тощо.
Матеріал стане у пригоді під час проведення занять чи уроків з розвитку мовлення, читання, української мови, сприятиме розвитку образного та функціонального мислення, пам’яті, уваги дітей.