Джмеликова колекція

Робот ДжК-10 “Шкільний помічник”

 

Є проблема?

Робот допоможе!

Десятий робот ДжК-10 “Шкільний помічник” — унікальний екземпляр Джмеликової колекції! Його створено за ескізом та ідеями одного з переможців конкурсу “СуперРобот–2017”.

У роздягальнях брудно.

почистить взуття, а також попрацює й .

У їдальні довжелезні за .

Вибирайте і  на екрані, а  вкладайте
у .

розкидають змінне .

Класний робот? Читачі друкованої версії журналу “Джміль” дочитають оповідання до кінця і дізнаються про всі таланти цього робота-помічника, які передбачили винахідник-початківець і Джмелик.

  • Поміркуйте, де потрібна допомога робота ДжК-10, а яким справам ми можемо дати лад самі.
  • Які функції Шкільного помічника ви відімкнули б, а які б додали? Чому?
  • Чим іще робот може допомогти у вашому дитячому садочку чи школі?

У колекції Джмелика вже 10 роботів.

 

Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-10 «Шкільний помічник»”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають історію про робота, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і випробовують різні варіанти слів — замінників зображень, фантазують.

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити інтерес малят до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвивати мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширювати їхній активний словник, поглиблювати знання рідної мови.

Публікація є своєрідним підсумком творчої винахідницької роботи дітей — проектування та моделювання роботів-помічників для конкурсу “СуперРобот–2017”.

Запропонуйте дітям створити власних роботів (або якісь інші моделі). При цьому важливо привчати малят просуватися сходинками винахідника поступово, не перестрибуючи через кілька враз.

Траєкторія діяльності дітей може бути такою:

Навіщо потрібен робот? Що він має вміти робити? — Виділяємо основні та другорядні функції. — Які пристосування потрібні роботу для їх виконання? — Шукаємо аналогії у довкіллі, придумуємо пристосування для реалізації кожної функції (якщо ми не можемо забезпечити виконання якоїсь другорядної функції, відкидаємо її). — Моделювання. — Сюжетна гра для перевірки винаходу. — Доопрацювання моделі за потреби. — Сюжетна гра.

Таким чином ми втілюємо на практиці діяльнісний підхід, розвиваємо асоціативне, системне та функціональне мислення, винахідницькі якості малят, вчимо їх досліджувати, експериментувати.









<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2017)