Майстерня

Над вертепом звізда ясна світлом засіяла

Прикрасьте своє віконечко зіркою-вітражем.

Підготуйте:

  • кольорову кальку (можна пофарбувати прозору кальку акварельними фарбами);
  • клей-олівець;
  • ножиці;
  • прозорий скотч.

6. Готову зірку ненадовго покладіть під прес, а потім приклейте на вікно прозорим скотчем.

Повний алгоритм виготовлення різдвяної зірочки отримають читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Як чудово зірки-вітражі прикрасили наше віконечко! А там, де промінчики наклалися один на один, ми отримали новий колір. Дізнаємося про вітражі більше!

Вітражні дива (2017, № 8) — разом з Пензликом дізнаємося, що таке вітраж, відкриваємо секрети майстрів, розглядаємо вітражі різних стилів та епох.

Вітраж власноруч (2017, № 8) — майстер-клас Пензлика, який допоможе малятам відкрити для себе вітражний розпис та створити свої перші опуси у цьому жанрі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація поєднує одразу два види діяльності — образотворчу й дослідницьку. Діти створюють не просто поробку на годину, а корисну річ, яка прикрасить кімнату до свята, порадує маму й тата, бабусю з дідусем, сестричок і братиків, подарує родині святковий настрій.

Пензлик надає дітям алгоритм дій, залишаючи при цьому простір для творчості та експериментування — малята добирають кольори промінчиків так, щоб вони гарно поєднувалися у готовій зірочці, можуть змінювати їхні розміри (спробувати зробити зірку з променями різної величини, накладати барвисті промінчики різного розміру один на один тощо).

Виготовлення таких поробок-оригамі незмінно дарує малятам радість, їх захоплює процес творчості та фантазування, тож кращої мотивації для заняття образотворчою діяльністю чи для праці на уроці трудового виховання годі й шукати. Такі заняття завжди проходять невимушено, цікаво і весело.

Під час такої діяльності важливо формувати естетичний смак дітей: навчати їх добирати кольори, які гармонійно поєднуються, придумувати цікаві способи розташування прикрас (наприклад, хвилею, у формі кола тощо), не захоплюватися надміру оздобленням вікна зірочками тощо.

Публікація стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків з трудового навчання, допоможе розвинути уяву дітей.








<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2017)