Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Над вертепом звізда ясна світлом засіяла

Прикрасьте своє віконечко зіркою-вітражем.
Підготуйте:
- кольорову кальку (можна пофарбувати прозору кальку акварельними фарбами);
- клей-олівець;
- ножиці;
- прозорий скотч.


6. Готову зірку ненадовго покладіть під прес, а потім приклейте на вікно прозорим скотчем.

Повний алгоритм виготовлення різдвяної зірочки отримають читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
Як чудово зірки-вітражі прикрасили наше віконечко! А там, де промінчики наклалися один на один, ми отримали новий колір. Дізнаємося про вітражі більше!
![]() |
Вітражні дива (2017, № 8) — разом з Пензликом дізнаємося, що таке вітраж, відкриваємо секрети майстрів, розглядаємо вітражі різних стилів та епох. |
![]() |
Вітраж власноруч (2017, № 8) — майстер-клас Пензлика, який допоможе малятам відкрити для себе вітражний розпис та створити свої перші опуси у цьому жанрі. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація поєднує одразу два види діяльності — образотворчу й дослідницьку. Діти створюють не просто поробку на годину, а корисну річ, яка прикрасить кімнату до свята, порадує маму й тата, бабусю з дідусем, сестричок і братиків, подарує родині святковий настрій.
Пензлик надає дітям алгоритм дій, залишаючи при цьому простір для творчості та експериментування — малята добирають кольори промінчиків так, щоб вони гарно поєднувалися у готовій зірочці, можуть змінювати їхні розміри (спробувати зробити зірку з променями різної величини, накладати барвисті промінчики різного розміру один на один тощо).
Виготовлення таких поробок-оригамі незмінно дарує малятам радість, їх захоплює процес творчості та фантазування, тож кращої мотивації для заняття образотворчою діяльністю чи для праці на уроці трудового виховання годі й шукати. Такі заняття завжди проходять невимушено, цікаво і весело.
Під час такої діяльності важливо формувати естетичний смак дітей: навчати їх добирати кольори, які гармонійно поєднуються, придумувати цікаві способи розташування прикрас (наприклад, хвилею, у формі кола тощо), не захоплюватися надміру оздобленням вікна зірочками тощо.
Публікація стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків з трудового навчання, допоможе розвинути уяву дітей.