Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Школа шляхетності

Зіпсований сюрприз

А ви вже приготували новорічні подарунки для своїх рідних?

Певно, десь і на вас очікує надійно схований сюрприз... От би глянути на нього хоч одним оком! Чи краще стримати свого цікавого носика і не псувати несподіванки? Поміркуймо про це разом з Івасем!

Цікавий носик

Я — Івась, хлопчак нівроку,
Але маю я мороку
Через носик свій кирпатий —
Геть не вмію я чекати.
Дуже в мене він цікавий,
Скрізь встряє у різні справи.
— Що це там? — питає ніс.
— Що додому дід приніс?
Зазирнув я у торбину
І побачив там хлібину,
Ще й пакуночок маленький.
Ніс принюхавсь — щось смачненьке.
Каже:

Єлизавета Гуменко

Що сказав цікавий носик та як розвивалися події далі, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Сюрпризи не так уже й рідко трапляються у нашому житті. Поговоримо про них з дітьми.

  • Як відрізнити сюрприз від простої покупки?
  • Як і коли самим влаштовувати сюрпризи?
  • І взагалі, що воно таке — сюрприз?
  • Навіщо і коли потрібні приємні несподіванки?
  • Чи тільки приємними бувають сюрпризи?

Інші запитання від Джмелика, які допоможуть дорослим обговорити вірш з малятами, подані в журналі.

Читайте комікс “Сюрприз!” (2017, № 5-6) про різні несподіванки та жарти: деякі з них можуть піднести настрій, а інші — раптово зіпсувати.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Добре, коли приводом для проведення виховної години, спрямованої на соціально-моральний та емоційно-ціннісний розвиток, становлення особистості, стає реальна ситуація, яка може трапитися з кожним із малят.

Гарною нагодою обговорити певну життєву проблему може стати читання віршів, які актуалізують її для дітей, показують наслідки їхніх дій, дають можливість поміркувати, обговорити проблему, поділитися досвідом її розв’язання.

Саме такий вірш ви знайдете у цьому матеріалі разом із запитаннями для обговорення його змісту. Бесіди з дітьми за змістом твору розвивають зв’язне та діалогічне мовлення, критичне мислення, навчають бути уважними до людей, що живуть поряд.









<< До змісту номера (“Джміль” № 12 /2017)