Школа економіки

Подарунки для всіх



Напередодні зимових свят до Джмелика завітав Дмитрик. У хлопчика був украй заклопотаний вигляд:

— Джмелику, потрібна твоя порада! Незабаром Новий рік, і, як завжди, я отримаю подарунки не лише від Діда Мороза, а й від батьків, бабусі, дідуся, хрещених... Цього року я теж хочу їх привітати! Навіть відклав 50 гривень. Та боюся, цього на всіх не вистачить. Що мені робити?

— Чудова ідея, друже! Добре, що ти заздалегідь подумав про це і заощадив гроші. Поміркуймо разом, як тобі обдарувати всіх. Спершу варто скласти список тих, кого хочеш привітати, щоб нікого не забути. А потім проведемо “мозковий штурм”, щоб зібрати якомога більше ідей.

Дмитрик записав у блокноті:

— Щоб вибрати вдалий подарунок для кожного, згадай, кому що до вподоби, — порадив Джмелик.

— Це легко! Братик Тимко обожнює динозаврів! А Максим збирає колекцію гоночних машин! У мене багато таких, але я ними вже не граюся.

— От і маєш дві ідеї, — усміхнувся Джмелик. — Внеси їх у список.

— А хіба можна дарувати те, чим ти вже користувався? — засумнівався Дмитрик.

Напевно, у кожного з нас час від часу виникає така приємна проблема. Як же її розв’язувати? Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть скористатися ідеями Джмелика, розв’язати завдання за допомогою наліпок, вклеїти у свій записничок поради дарувальникам, вчасно скласти власний економний план дій.

Але ж сюрпризи можна влаштовувати не тільки на свята. Розкрийте журнал “Джміль” і поміркуйте, яку приємну несподіванку ви хотіли б створити власноруч саме зараз. Кого ви порадуєте?

Малюнок із секретом — несподіваний майстер-клас Пензлика, з якого малята дізнаються, чи може малюнок стати іграшкою, та навчаться створювати малюнки із секретом.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Опубліковано життєву історію про те, як хлопчик Дмитрик вчиться самостійно планувати подарунки, виходячи з власних можливостей, розмірковує, діє, розглядає різні варіанти, знаходить нестандартне рішення. Діти вчаться бути уважними до інших, не марнувати грошей, самостійно знаходити вихід зі складної ситуації.

Публікація не подає готове рішення, а описує процес його пошуку, тож дитині легко увійти в ситуацію та приміряти її на себе, створити власний план дій.

Матеріал дає змогу провести цікаву виховну годину для учнів молодших класів або заняття з економічного виховання для старших дошкільнят, навчити дітей гнучко й нестандартно мислити, розглядати кілька варіантів розв’язку.









<< До змісту номера («Джміль» № 12 /2017)