Студія декоративного мистецтва

Вітражні дива

Повні меду стільники нагадали Пензликові вітражі, залиті яскравими фарбами. Він бачив такі і у храмі, й на виставках сучасного мистецтва, і навіть в оселях деяких своїх друзів. А вас наш художник запрошує помилуватися цими чудовими витворами мистецтва на сторінках журналу та дізнатися, як створюються вітражі.

СУЧАСНЕ МИСТЕЦТВО

  • Розгляньте фантастичний вітраж “Сон” сучасного львівського художника Андрія Курила.

На ньому немає впізнаваних фігур, силуетів, але він приваблює цікавим поєднанням форм, фактур та кольорів. Його хочеться розглядати нескінченно, фантазуючи про сюжет сну.

  • Як гадаєте, що наснилося митцеві?
  • Розпитайте в дорослих, що таке абстракція.
















  • Якими матеріалами скористався художник для створення вітража? (Він використав скло, камінь, метал).

Дізнатися, що таке вітраж, коли, хто і як створив перші вітражі, як з часом розвивалося це мистецтво, зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”. А здійснити захопливу подорож світом і роздивитися в деталях вітражі різних стилів та епох допоможе електронний додаток.

Відчуйте себе митцем і спробуйте створити вітраж власноруч, відвідавши майстер-клас Пензлика.

 

Завантажуйте електронний додаток
“Вітражні дива”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація допоможе педагогу здійснити з дітьми захопливу освітню подорож  — роздивитися вітражі різних стилів та епох у різних країнах, поблукати старовинними вулицями, побачити, як вітражі прикрашають будинки, знайти незвичайні будівлі…

Водночас матеріал ознайомлює з історією вітражного розпису, показує залежність між розвитком технологій і мистецтва. Таким чином, ми можемо побудувати інтегроване заняття чи урок, поєднавши в єдине ціле цікаву інформацію про розвиток техніки, досягнення інженерів і митців.

Публікацію можна використати на заняттях з образотворчої діяльності, уроках курсів “Мистецтво”, “Образотворче мистецтво”.








<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2017)