Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Робот ДжК-9 “Загадка”


— Ось і останній день Конкурсу “СуперРобот”, — сказав .
— І це останній винахід, який ми отримали, — поставив на
.
дістала з
робота, але не знайшла там інструкції.

— Розберімося самі, — запропонувала . — Може, цей
уміє готувати
?


Поміркуйте, як друзі розгадали загадку нового Джмеликового робота, а потім відкрийте друкований примірник журналу “Джміль” і дочитайте оповідання до кінця.
- Роздивіться симпатичну новинку Джмелика. Де вона може стати у пригоді? Чим цей робот цікавий? Які пристрої у нього є? Навіщо вони потрібні?
- Придумайте свого робота — помічника, іграшку і просто веселого друга.
У колекції Джмелика вже 10 роботів.
Завантажуйте електронний додаток
“Робот ДжК-9 «Загадка»”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Нерідко у повсякденному житті нам доводиться розбиратися, як діє той чи інший пристрій: читати інструкцію, точно дотримуватись її рекомендацій… А якщо інструкції немає?
Публікація допомагає навчити дітей спостерігати за діями об’єкта, досліджувати його, аналізувати отриману з різних джерел інформацію, робити висновки, узагальнювати, діяти за аналогією. Запропонуйте малятам знайти у кімнаті предмети, схожі на робота, дослідити їх та за аналогією розповісти про функції загадкового винаходу Джмелика.
Об’єднайте малят у групи і доручіть їм дослідити нового робота, а потім поділитися результатами один з одним, обговорити їх та дійти спільної думки. Під час такої роботи діти проявляють винахідливість, навчаються діяти самостійно, приймати рішення, працювати у колективі.
Малята не просто читають історію про робота на ім’я Загадка, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і перевіряють доцільність уживання різних слів — замінників зображень, фантазують.
Матеріал допоможе пожвавити інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, читання, української мови, виховні години, організувати захопливу дослідницьку та образотворчу діяльність.