Літературна студія

Слухаємо пташині голоси



Суботнього ранку Джмелик вирішив навідатися до лісу. Зручно влаштувавшись у трамваї на своєму улюбленому місці, він спостерігав, як повз віконце пропливають будинки, магазини, стоянки машин... У Джмелика цей тиждень видався напруженим — багато занять, зустрічей, справ. Тож він насолоджувався можливістю побути на самоті.

МАЛЕНЬКИЙ НЕПОСИДЬКО

Першим на гілку Дуба стрибнув горобець. Джмелик притих і нашорошив вуха. “Цвірінь-цвірінь!” — весело озвався горобчик. Рухливий, кумедний, життєрадісний, він тримав у дзьобику аркушик із віршем про себе.

Горобець з білою бородою

Розбігайтесь, людоньки, хто кудою!
Горобець із білою бородою!
Що за диво дивнеє? На віку
Вперше бачу бороду отаку.
Може, він старійшина чи мудрець?
Може, він — заслужений горобець?
Ні, несе у дзьобику він пір’їнку.
Пригодиться діточкам на перинку.
Ліна Костенко

  • Простежте, як змінюються емоції оповідача від початку до кінця вірша. Наклейте біля рядочків відповідні наліпки.
  • Що б ви відчули, побачивши горобця з бородою? На що ще схожа пір’їнка?
  • Куди ніс пір’їнку горобець? Що ще використовують для будівництва гнізд ці пташки?

Дуб лагідно погойдав горобчика на своїй гілці, а Джмелик пригостив його крихтами печива. Раптом почувся гучний і частий стукіт, горобчик злякався й чимдуж полетів геть.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть скласти компанію Джмеликові та його друзям на прогулянці у лісі й побувати на виїзному засіданні Літературної студії, де послухають пташиний хор, познайомляться з його учасниками та солістами, навчаться упізнавати їх за голосами, прочитають вірші про птахів, послухають романси та розв’яжуть цікаві завдання, використавши яскраві наліпки.

Голоси птахів

 

Завантажуйте електронний додаток
“Слухаємо пташині голоси”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Діти живуть у світі емоцій — емоційно реагують на слова та події, потребують емоційної реакції дорослих на результат виконання завдань — тож треба вчити їх розпізнавати і розуміти емоції інших людей, відповідно реагувати, стримувати емоції, коли потрібно.

Ця публікація занурює малят у світ емоцій та відчуттів, допомагає розвинути емоційний інтелект, сенсорне сприйняття, мовлення. Важливо, щоб діти не просто називали ту чи іншу емоцію, а й вчилися описувати стан людини, “читати” емоції за виразом обличчя, рухами, добирали епітети, з повагою ставилися до емоцій інших людей.

Завдання у публікації допомагають активізувати фантазію дітей, розвинути мовлення, асоціативне та образне мислення, уяву.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2017)