Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Літературна студія

Слухаємо пташині голоси



Суботнього ранку Джмелик вирішив навідатися до лісу. Зручно влаштувавшись у трамваї на своєму улюбленому місці, він спостерігав, як повз віконце пропливають будинки, магазини, стоянки машин... У Джмелика цей тиждень видався напруженим — багато занять, зустрічей, справ. Тож він насолоджувався можливістю побути на самоті.

МАЛЕНЬКИЙ НЕПОСИДЬКО

Першим на гілку Дуба стрибнув горобець. Джмелик притих і нашорошив вуха. “Цвірінь-цвірінь!” — весело озвався горобчик. Рухливий, кумедний, життєрадісний, він тримав у дзьобику аркушик із віршем про себе.

Горобець з білою бородою

Розбігайтесь, людоньки, хто кудою!
Горобець із білою бородою!
Що за диво дивнеє? На віку
Вперше бачу бороду отаку.
Може, він старійшина чи мудрець?
Може, він — заслужений горобець?
Ні, несе у дзьобику він пір’їнку.
Пригодиться діточкам на перинку.
Ліна Костенко

  • Простежте, як змінюються емоції оповідача від початку до кінця вірша. Наклейте біля рядочків відповідні наліпки.
  • Що б ви відчули, побачивши горобця з бородою? На що ще схожа пір’їнка?
  • Куди ніс пір’їнку горобець? Що ще використовують для будівництва гнізд ці пташки?

Дуб лагідно погойдав горобчика на своїй гілці, а Джмелик пригостив його крихтами печива. Раптом почувся гучний і частий стукіт, горобчик злякався й чимдуж полетів геть.

Читачі друкованої версії журналу “Джміль” зможуть скласти компанію Джмеликові та його друзям на прогулянці у лісі й побувати на виїзному засіданні Літературної студії, де послухають пташиний хор, познайомляться з його учасниками та солістами, навчаться упізнавати їх за голосами, прочитають вірші про птахів, послухають романси та розв’яжуть цікаві завдання, використавши яскраві наліпки.

Голоси птахів

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Діти живуть у світі емоцій — емоційно реагують на слова та події, потребують емоційної реакції дорослих на результат виконання завдань — тож треба вчити їх розпізнавати і розуміти емоції інших людей, відповідно реагувати, стримувати емоції, коли потрібно.

Ця публікація занурює малят у світ емоцій та відчуттів, допомагає розвинути емоційний інтелект, сенсорне сприйняття, мовлення. Важливо, щоб діти не просто називали ту чи іншу емоцію, а й вчилися описувати стан людини, “читати” емоції за виразом обличчя, рухами, добирали епітети, з повагою ставилися до емоцій інших людей.

Завдання у публікації допомагають активізувати фантазію дітей, розвинути мовлення, асоціативне та образне мислення, уяву.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2017)