Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  

Ігротека

Заповзятливі майстри

Настільна економічна гра

Підготуйте

  • ігрове поле (див. с. 12-13);
  • кубик з цифрами або крапочками;
  • фішки за кількістю гравців;
  • монети (справжні або саморобні) номіналом 1, 2, 5, 10 “медяників” (по 20 шт.);
  • цукерки для ігрового поля;
  • аркуш для записів та ручку.

Сплануйте гру

Поміркуйте, що ви хотіли б зробити — намалювати чудову картину, спекти смачний пиріг, змайструвати шпаківню чи, може, пошити м’яку іграшку.

Оберіть справу до душі та поміркуйте, що вам знадобиться.

  • Для картини, наприклад, потрібні папір, фарби, пензлик, рама.
  • Для пирога — борошно, цукор, сметана, яйця.
  • Для шпаківні — дошки, лобзик, цвяшки, молоток.
  • Для м’якої іграшки — тканина, голка та нитки, намистинки, ґудзики.

Розгляньте ігрове поле та знайдіть 4 покупки, які маєте зробити. Скільки коштує кожна з них? Полічіть, скільки грошей для цього потрібно мати. Заробити їх ви зможете під час гри.

Пограти у настільну економічну гру — знайти різні варіанти розв’язання завдання, розглянути переваги і недоліки кожного, вибрати найвдаліший — зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Учасники птаховікторини зможуть здобути звання “Найкращий знавець птахів” та отримати “медяники” для здійснення покупок у цій грі.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Настільна економічна гра розвиває стратегічне мислення дошкільників та молодших школярів, допомагає вчити їх правильно розподіляти свої ресурси, вибирати мету, визначати, що потрібно для її досягнення, відповідно планувати свої дії, орієнтуватися у випадку зміни умов, коригувати свої плани, розрізняти головне і другорядне, правильно визначати пріоритети.

Діти вчаться діяти в умовах, наближених до реальних, привчаються до розумної ощадливості. Моделювання життєвих ситуацій допомагає малятам розглянути кілька варіантів можливих дій, проаналізувати їх результати, знайти помилки і зробити висновки на майбутнє.

Придумайте з дітьми власну гру-стратегію, пограйте в неї, удоскональте так, щоб якомога точніше відтворити у ній реальні ситуації, зробіть гру захопливою для малят.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2017)