Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Клуб допитливих

7 неймовірних транспортних засобів



Завітайте на виставку незвичайних транспортних засобів та оберіть переможців. Наклейте біля кожної світлини наліпку з номером призового місця (від 1-го до 7-го), а потім влаштуйте презентацію цих експонатів для друзів!

Щоб покататися на санчатах, не обов’язково чекати сніжної зими! У Португалії кожен має змогу промчати асфальтованою вуличкою на плетених санчатах з гумовими полоззями. Довжина маршруту — аж 2 км! Пасажирам допомагають асистенти, які розганяють, спрямовують, гальмують санчата й стежать за безпекою.

  • Як ви гадаєте, за допомогою чого вони це роблять? Щоб правильно відповісти, пригадайте, як керуєте санчатами ви, коли спускаєтеся зі снігової гірки.

Пройти всіма залами незвичайної виставки, почути розповідь досвідченого екскурсовода і уважно роздивитися дивні експонати зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

Завантаживши електронний додаток, ви зможете розповісти друзям про дивовижні транспортні засоби, обговорити їх та відчути себе конструкторами-чарівниками, створивши разом свою модель диво-автомобіля.

 

Завантажуйте електронний додаток
“7 неймовірних транспортних засобів”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Здійсніть віртуальну екскурсію до музею незвичайного транспорту. Запропонуйте дітям стати екскурсоводами і розповісти про один з експонатів, уважно розглянувши фото, поміркувати, чим цей вид транспорту особливий, де і для чого його зручно використовувати. Решта дітей — учасники екскурсії — нехай розпитають “екскурсовода” про експонат.

Далі, надихнувшись побаченими дивовижами, малята можуть уявити себе інженерами і створити власний оригінальний транспортний засіб, можливо, побудувати його і провести випробовування.

Така діяльність допомагає активізувати фантазію дітей, розвинути діалогічне і монологічне мовлення, асоціативне та образне мислення, уяву.









<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017)