Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 4 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
7 неймовірних транспортних засобів
Завітайте на виставку незвичайних транспортних засобів та оберіть переможців. Наклейте біля кожної світлини наліпку з номером призового місця (від 1-го до 7-го), а потім влаштуйте презентацію цих експонатів для друзів!
Щоб покататися на санчатах, не обов’язково чекати сніжної зими! У Португалії кожен має змогу промчати асфальтованою вуличкою на плетених санчатах з гумовими полоззями. Довжина маршруту — аж 2 км! Пасажирам допомагають асистенти, які розганяють, спрямовують, гальмують санчата й стежать за безпекою.
- Як ви гадаєте, за допомогою чого вони це роблять? Щоб правильно відповісти, пригадайте, як керуєте санчатами ви, коли спускаєтеся зі снігової гірки.
Пройти всіма залами незвичайної виставки, почути розповідь досвідченого екскурсовода і уважно роздивитися дивні експонати зможуть читачі друкованої версії журналу “Джміль”.
Завантаживши електронний додаток, ви зможете розповісти друзям про дивовижні транспортні засоби, обговорити їх та відчути себе конструкторами-чарівниками, створивши разом свою модель диво-автомобіля.
Завантажуйте електронний додаток
“7 неймовірних транспортних засобів”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Здійсніть віртуальну екскурсію до музею незвичайного транспорту. Запропонуйте дітям стати екскурсоводами і розповісти про один з експонатів, уважно розглянувши фото, поміркувати, чим цей вид транспорту особливий, де і для чого його зручно використовувати. Решта дітей — учасники екскурсії — нехай розпитають “екскурсовода” про експонат.
Далі, надихнувшись побаченими дивовижами, малята можуть уявити себе інженерами і створити власний оригінальний транспортний засіб, можливо, побудувати його і провести випробовування.
Така діяльність допомагає активізувати фантазію дітей, розвинути діалогічне і монологічне мовлення, асоціативне та образне мислення, уяву.