Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2017) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Чия Земля?
Комікс для дітей
(розширена версія)
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Уявіть себе міжзоряним мандрівником (це допоможе зробити презентація “Знайомтесь: Сонячна система”).
- Як гадаєте, що ви побачите в космосі?
- Який вигляд має наша планета з космічної далечини? На що вона схожа?
- Що можна побачити зблизька? А що тільки здалеку?
- Чому люди вважають Землю своєю домівкою?
- Які тварини населяють нашу планету? Чому їм затишно на ній?
- Чому в різних куточках Землі живуть такі різні тварини?
- Що потрібно усім створінням для життя?
- Що таке середовище існування? Яке воно у різних тварин і в людей? Чи є таке середовище у рослин?
- Чому середовище існування потрібно оберігати?
- Які мікроорганізми живуть поряд з нами?
- Чому їх так називають? Які вони?
- Чим мікроорганізми корисні, а чим шкідливі?
- Що було б, якби вони зникли?
- Чому кожна форма життя важлива?
Увага! Тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль” розв’яжуть за допомогою наліпок захопливе завдання і дізнаються, хто важить більше — усі тварини чи всі бактерії, що живуть на Землі, і хто є справжнім “господарем” нашої планети.
Завантажуйте комікс для дітей
“Чия Земля?”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Комікс-міркування визначає опорні точки бесіди-роздуму з дошкільнятами та молодшими школярами про те, хто є справжнім господарем нашої планети.
Поміркуйте з малятами над тим, чи може господарем Землі бути хтось один — людина, певний вид тварин, рослин або мікроорганізмів. Можливо, кожен є господарем у своєму середовищі? Де ви почуваєтесь господарями? А де гостями? Чому? Як ви розумієте принцип співіснування видів? Як різні істоти мають жити разом? Чому саме так?
Публікація стане у пригоді під час проведення інтегрованих занять чи уроків з природознавства, дослідницької та проектної діяльності.