Кіностудія

Чия Земля?

Комікс для дітей
(розширена версія)






Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом

  • Уявіть себе міжзоряним мандрівником (це допоможе зробити презентація “Знайомтесь: Сонячна система”).
  • Як гадаєте, що ви побачите в космосі?
  • Який вигляд має наша планета з космічної далечини? На що вона схожа?
  • Що можна побачити зблизька? А що тільки здалеку?
  • Чому люди вважають Землю своєю домівкою?
  • Які тварини населяють нашу планету? Чому їм затишно на ній?
  • Чому в різних куточках Землі живуть такі різні тварини?
  • Що потрібно усім створінням для життя?
  • Що таке середовище існування? Яке воно у різних тварин і в людей? Чи є таке середовище у рослин?
  • Чому середовище існування потрібно оберігати?
  • Які мікроорганізми живуть поряд з нами?
  • Чому їх так називають? Які вони?
  • Чим мікроорганізми корисні, а чим шкідливі?
  • Що було б, якби вони зникли?
  • Чому кожна форма життя важлива?

Увага! Тільки читачі друкованої версії журналу “Джміль” розв’яжуть за допомогою наліпок захопливе завдання і дізнаються, хто важить більше — усі тварини чи всі бактерії, що живуть на Землі, і хто є справжнім “господарем” нашої планети.

 

Завантажуйте комікс для дітей
“Чия Земля?”

Завантажити комікс для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Комікс-міркування визначає опорні точки бесіди-роздуму з дошкільнятами та молодшими школярами про те, хто є справжнім господарем нашої планети.

Поміркуйте з малятами над тим, чи може господарем Землі бути хтось один — людина, певний вид тварин, рослин або мікроорганізмів. Можливо, кожен є господарем у своєму середовищі? Де ви почуваєтесь господарями? А де гостями? Чому? Як ви розумієте принцип співіснування видів? Як різні істоти мають жити разом? Чому саме так?

Публікація стане у пригоді під час проведення інтегрованих занять чи уроків з природознавства, дослідницької та проектної діяльності.









<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2017)