Джмеликова колекція

Павук-павич

 

отримав свою назву за яскраве забарвлення черевця, яке робить його схожим на .

Він чудово бачить завдяки восьми . А  та запахи сприймає на дотик через тоненькі ворсинки на .

Павук плете у темних і вологих місцинах : на , опалому .

Цікаво дочитати розповідь зі словами-наліпками і дізнатися, на кого полює павук-павич, чи комаха він, де водиться та чому танцює? Тоді розгортайте друковану версію журналу “Джміль”.

Вмикайте відео — побачите павука-павича

  • Що цікавого ви побачили на відео? Що нового дізналися завдяки йому?
  • Цього павука вважають одним із найкрасивіших у світі. Як ви гадаєте, чому?
  • Чи схожий цей павук на тих, які траплялися вам? Поміркуйте, чим ці тваринки схожі, а чим відрізняються один від одного.
  • Чому саме цього павука називають павичем?
  • Як ви гадаєте, чому цей павук такий яскравий, а його родичі в нашій місцевості мають значно скромніше забарвлення?
  • Чим цікаві павуки, яких можна побачити в Україні?

Завантажуйте електронний додаток
“Павук-павич”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Цей матеріал є одним із прикладів науково-пізнавального тексту для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами, які особливості має цей текст, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим він відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?

Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з'ясуйте, що з прочитаного було для них новим, а що вони вже знали, що уточнили для себе. Яка інформація їх здивувала? Можливо, щось малята захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які інформаційні джерела використають для цього? Чому саме їх?

Запропонуйте малятам порівняти павуків з рештою тварин. Чим вони схожі на комах? Дізнатися, чи справді павуки є комахами і чому. Що павуки вміють робити дивовижного? Навіщо? Чим знаменитий павук-павич? Чому в нього така дивна назва? Для яких іще павуків біологи придумали незвичайні назви? Чому?

Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають історію про тварину, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і "пробують на смак" різні варіанти слів — замінників зображень.

Публікація допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, сприяє розвитку мовлення, асоціативного мислення та уяви, розширює активний словник, поглиблює знання рідної мови.

Таким чином ми вчимо дітей не просто читати, а опрацьовувати текст: відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання і знаходити відповіді на них.

Матеріал стане "родзинкою" занять з ознайомлення з довкіллям, з інформаційної культури, уроків природознавства, інтегрованого курсу "Я досліджую світ", літературного читання, інформатики.









<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2018)