Джмеликова колекція

Зубр

 

 — могутній бик, найбільша і найважча тварина у Європі. Зубри мешкають у змішаних . Їдять , , і кору . Зубри випасаються зранку й увечері, перед заходом , а вдень сплять.

Про  те,  як  живуть зубри, як  виховують своїх дитинчат, а  також про  деякі несподівані вміння цих  тварин дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”.

  • Зубрів у природі залишилося дуже мало, більшість їх живуть у національних парках. Дізнайтеся, скільки зубрів залишилося у дикій природі. Де їх можна побачити?
  • Чим життя тварин у дикій природі відрізняється від життя у національних парках? Чим ці парки відрізняються від зоопарків?
  • На яких тварин схожий зубр? Чим саме?
  • Найближчі родичі зубрів, бізони, живуть у Північній Америці. Уважно роздивіться фото. Порівняйте цих тварин. Чому біологи вважають їх близькими родичами? А чим ці тварини відрізняються?

Зубр

Бізон
  • Знайдіть родичів песиків, котиків, ведмедиків. Порівняйте тварин. Чому вони родичі?

У колекції Джмелика вже 3 найдивовижніші тварини.

Завантажуйте електронні додатки

Завантажити презентації для дітейЗубр

Завантажити презентації для дітейЗубри та їхні родичи. Добірка фотографій

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація є одним із прикладів науково-пізнавального тексту для дошкільнят і молодших школярів. Обговоріть з малятами, які особливості має цей текст, запитайте, як вони його назвали б, чому саме так. Чим цей текст відрізняється від казки, інших жанрів художньої літератури? Навіщо і коли потрібні такі тексти?

Запропонуйте дітям знайти у статті наукові відомості, з’ясуйте, що з прочитаного було для них новим, а що вони вже знали, що уточнили для себе. Яка інформація їх здивувала? Можливо, щось малята захотіли перевірити. Чому? Як саме вони планують це зробити? Які інформаційні джерела використають для цього? Чому саме їх?

Відповіді на які запитання про зубрів діти знайшли у тексті, а на які ще ні? Про що вони хотіли б дізнатися більше? Де саме планують знайти потрібні відомості?

Невеличкі твори зі словами-малюнками якнайкраще відповідають потребам читачів-початківців — вихованців старшої групи дитячого садка та першокласників. Діти не просто читають історію про тварину, а й активно діють: вставляють відповідні слова на місця пропусків, добирають синоніми, шукають і “пробують на смак” різні варіанти слів — замінників зображень.

Матеріал допомагає виховати читачів-діячів, пробудити в малят інтерес до самостійного читання та складання власних творів, навчити їх якомога точніше й виразніше висловлювати свої думки, розвивати мовлення, асоціативне мислення та уяву дітей, розширювати їхній активний словник, поглиблювати знання рідної мови.

Таким чином ми вчимо дітей не просто читати, а опрацьовувати текст — відштовхнувшись від змісту, йти далі, уточнювати та розширювати його, розмірковувати, самостійно досліджувати проблему, ставити запитання та знаходити відповіді.

Матеріал можна використати під час ознайомлення дітей із тваринами, занесеними до Червоної книги України. Він також стане “родзинкою” заняття з ознайомлення з довкіллям, з інформаційної культури, уроків природознавства, літературного читання, інформатики.









<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2018)