“Дошкільне виховання” № 2, 2020
ЕКОосвіта дошкільнят

Життя в стилі “еко” — сьогодні не просто тренд, а необхідність. Як формувати в дошкільнят модель екологічно доцільної поведінки? Як залучати їх до збереження ресурсів? Як на практиці показати важливість ціннісного ставлення до природи і людей довкола?

Публікації лютневого випуску журналу “Дошкільне виховання” (2020, № 2) допоможуть знайти відповіді на ці запитання.

У номері:

  • Впроваджуємо освіту для сталого розвитку.
  • Збагачуємо природний розвивальний простір дитсадка:
    • облаштовуємо екологічну стежину на території закладу і за його межами;
    • cтворюємо флораріум у груповій кімнаті.
  • Формуємо гуманне ставлення до тварин.

А також:

  • Моніторинг фізичного розвитку дошкільнят: плантографія (продовження циклу статей).
  • Сенсорні коробки для роботи з дітьми всіх вікових груп.
  • Свято випуску.

Лютневий випуск “Палітри педагога” (2020, № 2), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Корисна логоритміка. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:

  • логоритмічний практикум для педагогів;
  • руханки для дітей різних вікових груп;
  • майстер-клас з музичної логоритміки для музкерівників;
  • музичні заняття з використанням логоритмічних вправ;
  • розвага з елементами логоритміки.

КУПИТИ “ПАЛІТРА ПЕДАГОГА” № 2

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

“Дошкільне виховання”, 2018, № 3. У фокусі — “Освіта для сталого розвитку”: методичні рекомендації від авторів програми “Дошкільнятам — освіту для сталого розвитку”; досвід залучення батьків; заняття “Врятуймо річку”, “Земля в пакеті”; лепбук; дидактичні казки

“Палітра педагога” 2020, № 1. Тема номера — “Така різна фізкультура”: комплекси ранкової гімнастики для дітей раннього віку; заняття для дітей різних дошкільних груп; фізкультхвилинки до занять з математики; система роботи зі скелелазіння; квест для інструкторів з фізкультури; фізкультурна розвага + ПАМ’ЯТКИ та інші МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ

  • Співпраця з батьками
    • Дитинство серед природи
      Облаштовуємо екопростір у дитячому садку. Формуємо природничо-екологічну компетентність вихованців. Зміцнюємо партнерську взаємодію “педагоги — діти — батьки”
      Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
    • Я маю секрет…
      Театралізоване дійство спілки “EKOfriends” за участю дітей середньої та старшої груп. Формуємо у малят і членів їхніх родин звички та моделі поведінки, що відповідають принципам сталого розвитку
      Ознайомитися з публікацією Читати онлайн

“Джміль”, 2018, № 12. “Пожалій ялинки вроду, збережи живу природу”: захоплива пригодницька історія за сюжетною картиною про те, як Джмелик із друзями порадували ялинки та звірят — влаштували веселе свято на лісовій галявині + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Дошкільне виховання”, 2019, № 9. У фокусі — “Дитсадок і Нова українська школа”: наступність “дитсадок — НУШ”; вправи на налагодження взаємодії між дітьми; новий формат свята Першого дзвоника; пам’ятка “Як підготувати дитину до школи”; руханки, музичні ігри + МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ

“Палітра педагога” 2018, № 4. “Фетрові картини для розвитку дитини” — багатофункціональні сенсорно-дидактичні посібники з фетру зі змінними деталями та дидактичні ігри для дітей усіх вікових груп

“Джміль”, 2014, № 5. “Цікавинки про папір”: цікаві факти з історії паперу, які змушують замислитися над проблемою збереження природи + ПРЕЗЕНТАЦІЯ

“Палітра педагога” 2019, № 3. “Summer advanture with Tito! / Літня пригода з Тіто!” — заняття з англійської мови — морська пригода для дітей старшої групи: закріплення англійської лексики за допомогою простих пісеньок, ігор, завдань з пошуків “чарівних” олівців та розфарбування картини + МАТЕРІАЛИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ

А також:

Лютневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2020, № 2 — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.

  • Освітня подорож “Котики дикі й домашні”. Мандруємо світом (можна відстежувати маршрут подорожі на глобусі чи на мапі “Тварини світу”) та ознайомлюємося із життям представників родини котячих у дикій природі, шукаємо дивовижні породи домашніх котів, відвідуємо виставку котів, організовуємо е-фотовиставку своїх домашніх улюбленців.
  • Освітня ситуація “Котики-воркотики”. Беремо участь у розслідуванні детективів-початківців — шукаємо загублену кицю, дізнаємося про те як проводять рятувальні операції у реальності. Говоримо з дітьми про те, що іноді домашні котики можуть стати небезпечними для людей навколо, обговорюємо дії, що допомагають уникнути цієї небезпеки. Створюємо виставу — сюжетно-рольову гру “Кото-собачі розмови”.
  • Діалог-фантазування “Інтерв’ю із зірковими кицями”. Пригадайте з малятами котів — персонажів літературних творів і мультфільмів. Почитайте інтерв’ю з ними на сторінках журналу. Запропонуйте дітям попрацювати в парах і провести інтерв’ю — один нехай уявить себе літературним персонажем, а другий — журналістом.
  • Образотворча діяльність “Котяка-вистрибака”. Запропонуйте дітям створити цікаву паперову механічну іграшку, прикрасити її оригінальними котячими візерунками та подарувати другу. Що при цьому варто сказати? Чи підніме другу настрій така іграшка? А вам?
  • Освітня ситуація “Таємниці пухнастиків”. Поговоріть з дітьми про те, як котики можуть “допомогти” втрапити у халепу — як, бажаючи допомогти їм, можна легковажно погодитися на сумнівну пропозицію незнайомця й опинитися у пастці. Про те, як слід поводитись із незнайомцями, кому варто довіряти, а кому ні, на які запитання відповідати не варто і чому.
  • Слухання та обговорення музики “Концерт пухнастих музикантів”. Станьте разом з малятами слухачами на незвичайному концерті, який дають киці та котики. Який виступ вам особливо сподобався? Чому? А чи можуть наші киці несподівано стати акторами? Як саме?
  • Образотворча діяльність “Мозаїчний кіт”. Здійсніть з дітьми віртуальну прогулянку Пейзажною алеєю. Які скульптури котів ви там побачите? Чим вони незвичайні? Розкажіть малятам про особливості мозаїки та запропонуйте створити мозаїчного кота. Які елементи мозаїки — великі чи маленькі — варто вибирати?

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: