Служба безпеки

Обережно: незнайомці!

Чи знаєте ви, що навіть наймиліше кошеня може часом завести у небезпеку? Саме це сталося з дівчинкою Світланкою, про пригоди якої ми поговоримо у Службі безпеки.

Небезпечний дім

Хатинка в бабусі була невеличка, але чепурна. Щойно Світланка ступила на поріг, як кошеня відразу дременуло з її рук. За спиною грюкнули й зачинилися двері.

А привітна бабуся вмить обернулася на злу чаклунку й зареготала:

— Яка ж ти дурненька, Світланко-неслухнянко! Чи ж батьки тебе не застерігали, щоб не ходила з незнайомцями? Будеш тепер моєю служницею довіку.

Світланка гірко заплакала. Крізь сльози вона вдивлялася в страшну чорну печеру, на яку перетворилася хатинка. У кутку в темряві зблиснули два зелені вогники. Там сиділа чорна кішка. Чаклунка покликала її до себе:

— Меруло, я не лише собі знайшла нову забавку, а й тобі принесла кошеня. Але десь воно заховалося, капосне. Знайдеш, можеш учити його робити шкоду людям.

Світланка відчула, як кошеня притиснулося до її ноги, й сховала його до кишені. Чаклунка ж схопила її за руку, завела в комору і зачинила там.

  • Чи спадало вам на думку, що бабуся може виявитись чаклункою?
  • Що ви порадите Світланці?

Зацікавила пригода? А з чого все розпочалося і чим закінчиться, дізнаються читачі друкованої версії журналу “Джміль”, і саме вони отримають пам’ятку “Як поводитися з незнайомцями на вулиці та в ліфті”. Отже, натискайте кнопку і ставайте нашими постійними читачами: тоді ви точно не пропустите жодного цікавого матеріалу.

  • Уявіть себе на місці Світланки. Як би діяли ви?
  • Коли і в чому можна допомагати людям похилого віку, а коли не варто? Чому?

Я загубився! Я знайшовся!” (“Джміль”, 2014, № 3) — ілюстрована інструкція для дітей, що пояснює, як слід поводитись, коли загубився.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація продовжує розпочату в журналі “Джміль” (2019, № 10) несекретну розмову “Дорослі дружні, та не дуже” про секретну інформацію з дотепним поясненням, чому й від кого її треба тримати в таємниці.

Обговоріть з дітьми, як варто ставитися до незнайомців, з ким із них варто спілкуватися, а з ким не слід, які теми можна порушувати у таких розмовах. А що робити, коли поряд немає знайомих? До кого з незнайомців можна звернутися по допомогу? Кого і про що саме можна запитати?

Важливо не просто давати малятам поради, а пояснювати, чому потрібно діяти саме так, а не інакше. У такому випадку їхні знання будуть усвідомленими і діти з більшою ймовірністю діятимуть так, як ми їх учили.

Публікація вдало доповнить виховні години, заняття з безпеки життєдіяльності, уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.








<< До змісту номера (“Джміль” № 2 /2020)