Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера («Джміль» № 2 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Картонні ляльки — песики й коти
На сцену запрошуються котики й песики! Створіть картонних лялечок та інсценізуйте веселі вірші.
Підготуйте:
- дві картонні трубки від рулонів туалетного паперу;
- кольорові фломастери або чорний маркер;
- ножиці.
Котик
- Візьміть картонну трубку і зігніть її з одного боку, як показано на фото.
- Намалюйте маркером писочок, лапки та деталі (бантик).
Третину справи зроблено! А от як довести справу до кінця — зробити актора-песика й улаштувати справжню виставу, — дізнаються лише читачі друкованої версії журналу “Джміль”. Отже, не відкладайте на потім те, що можна зробити зараз!
- Знайдіть вірші, які можна інсценізувати, маючи ці ляльки.
- Поміркуйте, які пригоди можуть відбуватися з котиками і песиками. Коли ці тварини дружать, а коли ні?
- Які пригоди можна інсценізувати самотужки, а які разом із приятелями? Влаштуйте серію міні-вистав про песиків та котиків.
Ось іще ідеї вистави з персонажем-котиком.
“Театр маріонеток” ("Джміль", 2019, № 2): готуємо виставу за американською казкою “Пригода з хвостиком” — створюємо ляльок-маріонеток і декорації, розучуємо ролі, влаштовуємо прем’єру. |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Публікація допомагає провести інтегровану роботу з дошкільнятами і молодшими школярами — створити картонні лялечки — котика та песика, розіграти діалог-дражнилку як виставу одного актора, повправлятися в інтонуванні тексту.
Запропонуйте малятам поміркувати, які риси характеру персонажів варто відобразити в голосі, як ними керувати, як має діяти ляльковод, адже його глядачі добре бачать.
Публікація допоможе залучити малят до театралізованої й образотворчої діяльності, провести інтегровані заняття чи уроки з розвитку мовлення, української мови й читання, курсів “Я досліджую світ” та “Мистецтво”.
Така інтегрована робота активізує пізнавальну діяльність і фантазію малят, сприяє розвитку сценічних здібностей, мовлення, пам’яті, уваги й уяви.