Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2019) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Дорослі дружні та не дуже
Секретна інформація
Де б ви не були — у магазині, на дитячому майданчику, в транспорті, — завжди поруч із вами є незнайомі люди. Вони, звісно, зайняті власними справами, але можуть чути все, про що ви комусь розповідаєте. Дуже важливо, щоб ви усвідомлювали: деяка інформація не призначена для чужих вух.
- На які запитання краще не відповідати стороннім людям? Наклейте біля них наліпку з пальчиком біля рота: “Тс-с-с!”.
Так! Таємна інформація є у кожного з нас! Але чи від усіх її треба тримати у секреті? До кого слід звертатися по допомогу в разі потреби? На ці запитання точно знатимуть правильні відповіді усі читачі друкованої версії журналу “Джміль”! Адже саме там на них чекають мудрі поради та завдання з наліпками.
- Чи завжди люди, яким не слід довіряти, мають обманливий вигляд?
- Відтворіть із друзями діалог у ситуації, коли вам необхідно звернутися по допомогу.
“Я загубився! Я знайшовся!” (“Джміль”, 2014, № 3) — ілюстрована інструкція для дітей, що пояснює, як слід поводитись, коли загубився. |
|
“Знахідка” (“Джміль”, 2014, № 5) — настільна гра, яка допомагає цікаво і дотепно розповісти дітям про безпечні й небезпечні предмети, які можуть трапитися їм під час прогулянок. |
|
“Будьте обачні та обережні” (“Джміль”, 2015, № 2) — бесіда з безпеки життєдіяльності про те, як відрізнити предмети, що можуть бути вибухонебезпечними, від звичайних речей. |
До скарбнички методиста
Публікація-практикум містить завдання, які допомагають пояснити дітям, яку інформацію і чому треба тримати в секреті, до кого можна звернутися по допомогу, якщо поряд немає родичів чи знайомих людей.
Важливо не просто перелічити дітям готові правила, визначити “червоні лінії”, які не можна переступати, а й пояснити, чому не слід діяти так чи інакше у певних ситуаціях, сформулювати правила разом з дітьми. Тоді малята будуть дотримуватися їх свідомо, розуміючи наслідки необачної поведінки.
Публікація вдало доповнить виховні години, заняття з безпеки життєдіяльності, уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.
Дохвалилася
Комікс для дітей
(розширена версія)
Розгляньте комікс і поміркуйте, чи варто розповідати стороннім людям про родинні справи.
Запитання і завдання для бесіди з дітьми за коміксом
- Чи правильно поводиться дівчинка? Поясніть, чому ви так вважаєте.
- Чи гарну рису характеру вона продемонструвала? Чому ви так гадаєте?
- Чи добре надміру хвалитися? А чи добре бути надто сором’язливим? Чому?
- Чи про все можна розповідати незнайомцям? До чого це може призвести?
- А чи все можна розповідати однокласникам та однокласницям? Друзям?
- Що таке особиста інформація? Чому її можна повідомляти не всім людям?
- З ким можна говорити про все, що турбує, цікавить?
“Щоб не лити сльози, помічай загрози!” (“Джміль”, 2017, № 11) — малюнки, які вчать помічати небезпеку і правильно діяти у різних ситуаціях. |
|
“Залізниця: подорожуйте безпечно” (“Джміль”, 2018, № 7) — правила безпеки на залізниці, намальовані Пензликом. |
|
“Безпека на майданчику” (“Джміль”, 2018, № 9) — правила безпеки на ігровому майданчику в картинках і віршах. |
Завантажуйте електронний додаток
“Дохвалилася”
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
У коміксі наводиться типова життєва ситуація. Діти бачать наслідки необачної поведінки дівчинки, мають змогу зробити відповідні висновки. Обговоріть з малятами, що зайвого повідомила дівчинка незнайомцям, чому цього не можна було робити, які ще наслідки може мати така поведінка.
Публікація вдало доповнить виховні години, заняття з безпеки життєдіяльності, уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”.