Служба безпеки

Щоб не лити сльози, помічай загрози!

 

Увага! На кожному малюнку відбувається щось небезпечне! Виправити ситуацію в журналі допоможуть наліпки. А що ви робитимете, якщо стрінетеся з чимось подібним у житті?

Дзвоник кличе до дверей.
Не чекав ти на гостей?
Вічко стане у пригоді.
Там чужий. А може, й злодій!

Розв’язати інші складні ситуації за допомогою наліпок та почитати дотепні віршики до них зможуть передплатники друкованої версії журналу “Джміль”.

Інші складні ситуації чекають на розв’язання у таких публікаціях журналу “Джміль”:

Безпечний маршрут (2017, № 1) — пригодницька гра-малюнок з наліпками, яка допомагає засвоїти “снігові” та “льодові” правила безпеки


Обережно: дорога! (2017, № 4) — правила дорожньої безпеки для малят у картинках та віршах


Будьте обачні та обережні (2015, № 2) — розповідаємо малятам, як відрізнити предмети, що можуть бути вибухонебезпечними, від звичайних речей

Кого вогонь зігріває, а кого обпікає (2015, № 5) — вікторина на основі сюжетної картини, що дає можливість зазирнути до підземних володінь гномів і допомагає навчити дітей правил безпеки під час користування вогнем

Безпечні канікули (2014, № 6) — серія сюжетних малюнків та ігри на їх основі, які допомагають розповісти малятам про важливість дотримання правил безпеки, коли вони залишаються самі

Знахідка (2014, № 5) — інтерактивна презентація і настільна гра, що цікаво й дотепно розповідає дітям про безпечні та небезпечні предмети, які можуть трапитися їм під час прогулянок

Завантажуйте електронний додаток
“Щоб не лити сльози, помічай загрози!”

Завантажити презентацію для дітей

Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Яскраві сюжетні картинки є змістовним наочним матеріалом для засвоєння малятами правил поведінки у різні (насамперед потенційно небезпечні) моменти повсякденного життя. Їх вдало доповнюють вірші-пояснення, які допомагають розібратися у ситуації та зрозуміти, як слід діяти і чому саме так.

Розгляньте подані сюжети з дошкільнятами та молодшими школярами, інсценізуйте їх, продовживши намальовану дію, обговоріть різні моделі поведінки, змоделюйте можливі наслідки різних дій, поясніть, як не варто чинити і чому.

Наліпки допомагають виправити ситуації на малюнках, підказують малятам моделі безпечної поведінки.

У результаті такої діяльності знання правил стає свідомим, діти сприймають їх як такі, що їх необхідно дотримуватись заради безпеки, власної та інших людей.

Матеріал допоможе нестандартно й цікаво провести виховну годину чи бесіду про правила поведінки у повсякденному житті.








<< До змісту номера (“Джміль” № 1 /2017)