Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2015) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Кого вогонь зігріває, а кого обпікає
Джмелик запросив Андрійка, а з ним і всіх читачів дитячого журналу “Джміль” навідатися до підземних володінь гномів. Вогонь — їхній постійний помічник, проте нерідко через легковажність деяких гномиків завдає чимало прикрощів.
Знайомство з гномиками
Знайдіть гномиків, які порушують правила безпечного користування сірниками. Назвіть номери малюнків.
- Покажіть гномиків, які бавляться сірниками.
- Який гномик бере сірники без дозволу?
- Знайдіть дівчинку-гномика, яка тримає запалений сірник надто близько до волосся.
- Який гномик тримає сірник так, що може обпекти пальці?
- На якому малюнку гномики намагаються приховати біду замість того, щоб звернутися по допомогу до дорослих?
- Знайдіть гномика, що забув номер виклику пожежної служби.
- Які гномики намагаються заховатися під час пожежі? Чому це небезпечно?
- Хто кинув сірник у купу паперу? Чому це небезпечно?
Знайти наступні запитання Служби безпеки Джмелика для групової роботи з дітьми, що проводиться у формі вікторини на основі сюжетної картини, можна на сторінках друкованої версії журналу “Джміль”. А електронний додаток до журналу допоможе зробити вікторину справжнім святом для малят. Мандрівку в минуле — захопливу розповідь про те, як люди подружилися з вогнем, навчилися його добувати й використовувати, допоможе провести стаття “Як вогонь став служити людині”, опублікована у цьому ж випуску журналу “Джміль”.
Завантажуйте електронні додатки
Кого вогонь зігріває, а кого обпікає. Сюжетна картина
Кого вогонь зігріває, а кого обпікає. Картина для проведення вікторини
До скарбнички методиста
Матеріал у цікавій формі допомагає розпочати з дітьми бесіду про правила безпечної поведінки з вогнем, провести розвивальну гру. Це можна зробити у формі вікторини, в ході якої дошкільнята та молодші школярі самостійно формулюють прості правила пожежної безпеки для дітей, на власні очі бачать, чому їх необхідно дотримуватися. Така групова робота з картиною розвиває у малят критичне мислення, мовлення, спостережливість. Вона може стати складовою бесід з безпеки життєдіяльності для дітей, виховних годин, тематичних днів тощо.
<< До змісту номера (“Джміль” № 5 /2015) Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.