Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Літературна студія

Осіння пригода зі звуковими ефектами

Сьогодні ми разом із Джмеликом шукатимемо Осінь: будемо створювати звукові ефекти, виконуючи артикуляційні вправи. Дорослі допоможуть нам — читатимуть текст.

Кажуть всі, що у цей час
Ходить Осінь поміж нас,
І її лунають кроки
В лісі й у полях широких.
Тільки де я не шукаю,
Пані цю не зустрічаю.
От і зараз в лісі граюсь
І до всього прислухаюсь.





Тупайте ніжками по підлозі або плескайте ручками
по стегнах.

— Ш-ш-ш…
Вгорі щось шелестить.
Може, Осінь в ліс летить?
Ні, це листячко шурхоче —
Вітерець його лоскоче.

Підніміть язик угору й тихо видихайте повітря, промовляючи звук [ш]. Полоскочіть собі щічки пальчиками.

Відчули, як пані Осінь зазирнула до вашої кімнати? А от до читачів друкованої версії журналу “Джміль” Осінь завітала на гостину і розповіла свої барвисті новини, адже вони дочитали до кінця вірш про осінні пригоди та озвучили його. Було весело!

  • Які рухи до яких звуків краще пасують?
  • Чи всі осінні звуки ви відтворили, читаючи вірш? Відтворіть їх та продовжте пригоди.
Впізнайте осінні звуки

Зимово-ранкова пригода зі звуковими ефектами” (“Джміль”, 2019, № 1): читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки.

Закличка для весни зі звуковим супроводом” (“Джміль”, 2019, № 3). Закликаємо весну в незвичний спосіб — озвучуємо вірш, відтворюючи весняні звуки.

Літня прогулянка із звуковими ефектами” (“Джміль”, 2019, № 5) — літня весела пригода: озвучуємо вірш, відтворюючи літні звуки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дорослі легко впізнають заховані у цій віршованій пригоді артикуляційні вправи. Вони не лише сприяють чіткій та виразній вимові звуків, а й спонукають дітей прислухатися до себе, свого тіла, допомагають усвідомити, як працюють його органи. А ще мотивують бавитися не з ґаджетами, а зі своєю уявою, словами та звуками. Це робить малят розкутішими, збагачує їхній чуттєвий досвід.

Можна запропонувати школярам виконати цю артикуляційну гімнастику на уроках курсу "Я досліджую світ", коли вони вивчають осінні зміни у природі або наслідки обертання Землі навколо Сонця.








<< До змісту номера (“Джміль” № 10 /2019)