АКЦІЯ! Заощадьте до 20% – передплатіть журнали на ІІ півріччя

Літературна студія

Закличка для весни зі звуковим супроводом

Пам'ятаєте, як ви озвучували пригоду, що трапилася із Джмеликом узимку ("Джміль", 2019, № 1)? Пропонуємо знову випробувати свої акторські здібності й закликати весну в незвичний спосіб!

Надворі все зима й зима…
Мороз за плечі обійма.
Цокочуть зуби: ди-ди-ди…
Ой веснонько,
прийди, прийди!

Кличемо усі весну:
— Веснонько, а-у-у, а-у-у!

Та вона не поспішає.
Може, десь іще дрімає?
Спить собі і бачить сни:
— П-п, ф-ф-ф… п-п, ф-ф-ф…

Як весну нам розбудити?
На жуків перетворитись?
— Ж-ж-ж-ж...

Обійміть себе руками за плечі, потріть передпліччя, торкайтеся кінчиком язика горбочків за верхніми зубами і дзвінко промовляйте звук [д].


Широко розкрийте рот, промовляючи [а], а потім витягніть губи у трубочку і протягніть [у].


Зробіть глибокий вдих носом, на видиху переривчасто вимовляйте [п], а потім протяжно [ф].



Протяжно вимовляйте звук [ж].

Сподобалося озвучувати розповідь Джмелика? Ставайте читачами друкованої версії журналу "Джміль", і зможете дочитати вірш про весняні пригоди та озвучити його. Буде весело!

Розучили оповідку?

  • Поміркуйте, чи можна замінити всі слова оповідки рухами і не вимовляти жодного слова.
  • Спробуйте розповісти історію друзям з використанням спецефектів. Які з них сподобалися їм найбільше?
  • Можливо, ви разом придумаєте ще кращі звукові ефекти? Які букви звучатимуть найчастіше?
  • А може, ви придумаєте, які предмети допоможуть вам створити потрібний звуковий супровід?

Зимово-ранкова пригода зі звуковими ефектами” (“Джміль”, 2019, № 1): читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки.

А ще Книжечка пообіцяла Джмелику написати літню та осінню віршовані оповідки зі звуковими ефектами. Тож далі буде…

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Дорослі легко впізнають заховані в цій віршованій пригоді артикуляційні вправи. Вони не лише сприяють чіткій та виразній вимові звуків, а й спонукають дітей прислухатися до себе, свого тіла, допомагають усвідомити, як працюють його органи. А ще мотивують бавитися не з ґаджетами, а зі своєю уявою, словами та звуками. Це робить малят розкутішими, збагачує їхній чуттєвий досвід.

Школярам можна запропонувати цю артикуляційну зарядку на уроках природознавства, коли вони вивчають весняні зміни у природі або наслідки обертання Землі навколо Сонця.








<< До змісту номера (“Джміль” № 3 /2019)