Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
Стіни, стеля і підлога, які говорять
Конкурс журналу “Дошкільне виховання”
Сучасна педагогічна технологія облаштування освітнього простору "Стіни, стеля і підлога, які говорять", яку презентувала на сторінках журналу докторка пед. наук, професорка Катерина Крутій ("ДВ", 2019, № 1, № 3, № 4), викликала потужну хвилю інтересу серед педагогів.
Запрошуємо поділитися успішним досвідом і цікавими знахідками всіх, хто взявся за втілення цих ідей і знає, як збагатити персональний простір ДИТИНИ і якнайповніше реалізувати можливості її саморозвитку в умовах закладу дошкільної освіти.
Зробіть три кроки для участі в Конкурсі
- Створіть ФОТОГРАФІЇ розвивального осередку на стіні/стелі/підлозі. Світлини мають чітко продемонструвати загальний вигляд локації з усіма зображеннями, мотиваційними та інформаційними елементами, деталями, додатковими пристроями і пристосуваннями тощо. Окремі деталі та способи застосування локації в діяльності дітей бажано проілюструвати додатковими фото.
- Складіть короткий ОПИС розробки із зазначенням назви, вікової адресації, призначення та ролі у візуалізації інформації, змісту зображень і деталей (а також матеріалів, розмірів тощо), місця розташування в інтер'єрі закладу, способів застосування в системі розвивально-навчально-виховних впливів на дітей (ігри, вправи, завдання, бесіди та ін.).
- Заповніть ЗАЯВКУ на участь.
Нагороди та відзнаки
Найкреативніші розробки публікуватимуться на шпальтах журналу впродовж року.
Переможців визначить читацьке голосування, а підсумки Конкурсу редакція оголосить у журналі "Дошкільне виховання", 2021, № 3.
Бажаємо успіхів!
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.