АКЦІЯ! Заощадьте до 20% – передплатіть журнали на ІІ півріччя

“Палітра педагога” № 4, 2018
“Інтегрована освіта”

Інтеграція — основоположний принцип системи сучасної освіти загалом і дошкільної зокрема. Ключова її перевага в тому, що у результаті інтегрованого навчання діти отримують не розрізнені знання з окремих галузей, а цілісну картину світу і навички, необхідні їм у реальному житті. Водночас упровадження інтегрованого підходу в практику освітньої роботи іноді викликає у педагогів труднощі.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

У тематичному випуску журналу “Палітра педагога” (№ 4, 2018) ми зібрали кращі матеріали з досвіду роботи й методичні поради, які допоможуть знайти відповіді на запитання:

  • Як спланувати освітній процес на основі принципу інтеграції?
  • Які змістові лінії доречно поєднувати в занятті?
  • Які нові ефективні форми роботи з дітьми можна запровадити?

Використовуйте здобутки колег та діліться власними напрацюваннями на сторінках улюблених фахових видань! Пишіть до редакції: pp@dvsvit.com.ua

ІНТЕГРАЦІЯ В ДІЇ — у фокусі
журналу “Дошкільне виховання” (2018, № 7)

У номері:

  • Інтеграція в дошкільній освіті як інноваційне явище.
  • Інтегроване заняття: робота над помилками.
  • Музична логоритміка — поєднання слова, музики й руху.
  • Сюжетно-рольові ігри дітей: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо.
  • Цикл інтегрованих занять для дітей старшої групи “Ягоди — соковиті дарунки літа”.
  • Інтегроване заняття для дітей старшої групи за казкою О. Кротюк “Чорне море й синій кит” та багато інших корисних матеріалів.
ДЕТАЛЬНІШЕ

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

У номері:

  • Інтегроване заняття на основі літературного твору: методичний коментар
    • Твір Т. Стус “Смугастик”
    • ТЕМИ, ЗМІСТОВІ ЛІНІЇ, ІДЕЇ для занять з дітьми середньої групи за твором
    • ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ за твором
  • Освітня подія як засіб інтеграції освітнього простору
    • Як перетворити звичайний захід на освітню подію
    • Мотиватори (стимули) освітніх подій
    • Особливості організації
    • Види освітніх подій у дитсадку
  • Літературний проект: плануємо інтегровану діяльність
    • Реалізація пізнавальної складової змісту освіти через систему двотижневих тематичних циклів
    • Схема тематичного циклу
    • Розподіл інтегрованих занять за пріоритетними напрямами
    • ПЛАН РОБОТИ з дітьми всіх дошкільних груп з теми “Подорожі”
      • Літературний проект для дітей молодшої групи за казкою В. Сутєєва “Кораблик”
      • Літературний проект для дітей середньої групи за казкою В. Сутєєва “Різні колеса”
      • Літературний проект для дітей старшої групи за казкою М. Мейстера “Невидима свобода”
  • РОЗВИВАЛЬНІ ПОСІБНИКИ власноруч
  • Ідеї для захопливої роботи з малюками
    • Манга: фантазуємо, малюємо, розповідаємо
      • Що таке манга?
      • Структура японського коміксу
      • Переваги використання в роботі з дітьми
      • Алгоритм створення манги
    • У салоні краси. Сюжетно-рольова гра для дітей середньої групи. Розширюємо уявлення дітей про працю дорослих. Формуємо комунікативну компетентність. Допомагаємо створити ігрову ситуацію, налагодити взаємодію між виконавцями різних ролей, творчо розгортати гру та реалістично передавати події у ній
  • Детальні розробки занять
    • Ялинки і грибочки для звірят в лісочку. Інтегроване заняття для дітей молодшої групи за казкою В. Сутєєва “Під грибом”. Формуємо математичні й конструкторські здібності дітей засобами ігрової діяльності. Вдосконалюємо вміння визначати предмети за величиною: “великий — маленький”. Закріплюємо зміст поняття “один — багато”. Вчимо створювати модель за заданими умовами (грибок) і співвідносити її з наявним зразком
    • Вбрання для Попелюшки. Інтегроване заняття для дітей старшої групи з пріоритетом логіко-математичних завдань. Збагачуємо уявлення дітей про виникнення і створення одягу, взаємозв’язок праці людей різних професій. Вправляємо у класифікації одягу за призначенням. Формуємо уявлення про різноманітність тканин, які використовують для виготовлення вбрання, вміння визначати і називати деталі одягу. Закріплюємо навички кількісної та порядкової лічби, зіставлення предметів за величиною. Вправляємо в умінні орієнтуватись у просторі та вимірювати об’єкти за допомогою умовної міри
  • Свята і розваги
  • Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

    Email:    
    КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК