“Дошкільне виховання” № 7, 2018 —
“Інтеграція в дії”

Інтегрований підхід до освіти — ключовий у Концепції Нової української школи та в роботі дитячих садків. Тож, безперечно, стане однією з основних тем серпневих нарад.

КУПИТИ ЦЕЙ ВИПУСК

Скористайтеся публікаціями у цьому випуску й обговоріть з колективом такі питання:

  • Що таке інтеграція, та як її впроваджувати в освітній процес?
  • Як зробити діяльність малят справді інтегрованою?
  • Які технології доцільно використовувати для підсилення інтеграції?
  • Яким має бути сучасне предметне заняття?

У липневому випуску журналу “Дошкільне виховання” — приклади інтегрованих занять, сюжетно-рольових ігор, музичних логоритмічних вправ та інші корисні матеріали.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

Зміст номера:

  • ДУМКА НАУКОВЦЯ: що треба знати про інтеграцію
    Навіщо потрібна інтеграція? Розбираємося в термінології: не плутаємо схожі поняття. Чому саме інтегрований підхід має стати стрижнем освітнього процесу? Види інтеграції. Умови побудови інтегрованого освітнього процесу. Особливості інтегрованих занять, циклів, тижнів, днів
  • ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ: робота над помилками
    Чи варто скасовувати заняття? Сучасна організація освітнього процесу. Місце предметного та інтегрованого заняття у роботі з дітьми. Розробляємо заняття: вчимося на помилках. План-конспект інтегрованого заняття
  • МУЗИЧНА ЛОГОРИТМІКА: практикум для вихователів і музичних керівників
    Завдання, які розв’язує музична логоритміка. Чому її варто використовувати на звичайних заняттях. Чому логоритмічні вправи варто будувати на основі фольклорних творів. Добірка музичних логоритмічних вправ та методичні поради щодо їх використання
  • КОМПЕТЕНТНА ВІДПОВІДЬ: питання про відпустку
    Тривалість основної щорічної відпустки вихователя-методиста. Тривалість відпустки вихователя та асистента вихователя інклюзивної групи ЗДО. Тижневе навантаження вихователя у таких закладах

Надсилайте запитання на пошту редакції — dv@dvsvit.com.ua, — і обов’язково отримаєте компетентну відповідь

  • ВКЛАДКА: Про особливості організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році
    Інструктивно-методичні рекомендації (додаток до листа МОН України від 13.06.2018 № 1/9-386)
  • СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ ДІТЕЙ: спостерігаємо, спрямовуємо, надихаємо
    Як підтримати сюжетно-рольову гру малят. Досвід вихователя в організації гри у дитячому садку. Пропонуємо нестандартні теми ігор. Ветеринарна клініка. У видавництві. Пожежа в лісі. Ательє. У поліклініці. Поштове відділення. У банку. Йдемо до театру. Поліція. У суді
  • ПІДВОДНИЙ СВІТ: робота з дітьми за журналом “Джміль” (2018, № 5)
    Цікаві формі роботи з дошкільнятами за публікаціями журналу. Використання в інтегрованій роботі з дітьми інтерактивних пізнавальних презентацій

“Джміль” 2018, №5-6. Тематичний номер “Підводний світ”. Знурюємося у підводний світ, дізнаємося про життя-буття його мешканців, відкриваємо таємниці + ПРЕЗЕНТАЦІЇ