Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 11, 2020
Особистість дитини
Основою сучасної освіти є особистісно орієнтований підхід. Його сутність — визнання унікальності й цінності кожної дитини, а мета — створення умов для розвитку та самореалізації.
Що це означає на практиці? Педагог шукає “ключики” до кожного вихованця, надає малятам певну свободу і зважає на їхній вибір, при цьому спрямовує, підтримує і вибудовує дружні взаємини в колективі. Допомогти в цій щоденній складній і відповідальній роботі покликаний журнал “Дошкільне виховання” № 11.
Читайте в номері:
- як на практиці реалізувати гуманістичне виховання;
- чому дворічні малюки вередують і що з цим робити;
- що може розповісти дитячий малюнок про стосунки з однолітками;
- як сформувати позитивний клімат у групі: досвід данських і українських педагогів;
- створюємо мультисенсорне середовище.
А також: рухливі ігри з дотриманням карантинних вимог.
Листопадовий випуск “Палітри педагога” (№ 11, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Моральне виховання”. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:
- дослідницька діяльність, що розвиває моральні почуття;
- цикл занять із формування загальнолюдських цінностей;
- заняття, які в ігровій формі виховують найважливіші людські чесноти;
- повчальна казочка про те, що означає бути справжніми друзями;
- авторські рухливі ігри;
- лялькова вистава про дива, які творить добро;
- сценарій благодійного вечора в дитсадку.
Зміст номера:
-
Іван Бех
ПЛЕКАЄМО ОСОБИСТІСТЬ: у діалозі з В. Сухомлинським
Як формувати мислення дитини та інтерес до навчання? Як забезпечити розвиток емоційної сфери дошкільника? Базові засади виховання особистостіОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Любов Артемова
Регулюємо вибір малят
Що мотивує наших малят, і як обернути це їм на користь? “Перепрограмування” виборів за допомогою мотивівОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Любов Лохвицька
Про що розповість дитячий малюнок?
Проєктивна колірно-малюнкова методика “Я і мої друзі”. Діагностичне дослідження значущості однолітків у становленні Я-образу дитини дошкільного віку. Критерії аналізу малюнківОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Катерина Крутій
Лавандові ведмедики, або Дитячий садок без насилля
Данська технологія: як це працює?-
Наталія Косенко, Тетяна Коваленко, Наталія Кравченко
Адаптуємо й упроваджуємо технологію. Освітні ситуації та ігри для дітей різного віку
Ознайомитися з публікацією Читати онлайн -
Наталія Косенко, Тетяна Коваленко, Наталія Кравченко
“Палітра педагога”, 2019, № 5. “Програма “Друзі Зіппі?: як за кордоном реалізують завдання соціально-морального розвитку дітей”. Програма розкриває теми зародження дружніх стосунків, пошуку нових друзів, явище обзивання дітьми одне одного. Орієнтовна схема роботи за програмою “Друзі Зіппі”
-
Робота з педагогами
-
Олена Слободянюк, Алла Очеретна
Мультисенсорне середовище: дивлюся — досліджую — дію
Ігровий майстер-клас для педагогів. Поглиблюємо знання про засоби підвищення чутливості аналізаторів дітей (тактильного, зорового, нюхового, слухового, кінестетичного та інших). Виготовляємо сенсорний матеріал — іграшки-“шукалки”Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Олена Слободянюк, Алла Очеретна
-
Ідеї для проведення занять
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
Теплі ранки у дружньому колі
Ранкові зустрічі в грудні для дітей старшої групи. Формуємо соціальні навички малят. Сприяємо створенню комфортного емоційного середовища в групі та налагодженню довірчих стосунків між дітьми й вихователями. (Початок у “ДВ”, 2020, № 8, № 9, № 10)Ознайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Марина Чулошнікова
Як квадрат Кіндрат у родину повернувся
Геометрична казка для дітей старшої групи. Ознайомлюємо дітей із властивостями геометричних фігур, їхніми спільними та відмінними ознакамиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації -
Лариса Корженко
Хоч дистанцію тримаємо, нудьгувати не бажаємо!
Рухливі ігри для дітей дошкільних груп. Вправляємо малят в умінні впізнавати одногрупників за голосом. Розвиваємо слухову і зорову увагу, навички звуконаслідування, виконання імітаційних рухівОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко
“Джміль” 2020, № 7-8. “Один плюс один буде… гра!”. Ідеї цікавих ігор у парах, які вчать взаємодіяти. У журналі “Джміль” велика колекція ігор — зазирніть до рубрики “Ігротека”!
-
Детальні розробки занять
-
Наталія Кондратюк
Чарівна рукавичка святого Миколая
Спеціалізоване фізкультурне заняття для дітей старшої групи (за методикою М. Єфименка)Ознайомитися з публікацією Читати онлайн
-
Наталія Кондратюк
“Палітра педагога”, 2020, № 7-8. “Гайда, мишенята, овочі збирати!”. Заняття з фізкультури для дітей молодшої групи з переважанням одного основного руху — сидіння (за методикою М. Єфименка). Повзання на середніх та високих карачках, підлізання під дугу навпочіпки, перелізання через колоду, виконання рухів із м’ячем
-
Музичне заняття
-
Ольга Барабаш, Іванна Шаварська
Колискова для ведмедика
Бінарне заняття для дітей молодшої групи. Формуємо вміння вслухатися в музику та емоційно на неї відгукуватись, передавати співучість, мелодійність колискової. Залучаємо малят до виконання української народної потішки. Збагачуємо враження дітей від образотворчої діяльності, поєднуючи її з музикоюОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозаписи до публікації:
“Кую, кую чобіток” (українська народна потішка) “Ведмежатко сумне і веселе” (обр. В. Ніколаєва) “Котику сіренький” (українська народна колискова) “Колискова” (муз. М. Раухвергера)
-
Ольга Барабаш, Іванна Шаварська
“Палітра педагога”, 2018, № 5. “Абетка ритму”. Музичне заняття для дітей середньої групи. Розвиваємо артикуляцію та дрібну моторику, мовлення і рухові навички. Формуємо чуття ритму, метроритму та музичної форми. Ознайомлюємо дітей зі звуками різної тривалості
-
Музичні перлинки
-
Ірина Істраніна
Святий вечір, Коляда! Пісня-танок для старших дошкільнят до святкового різдвяного заходуОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Аудіозапис до публікації:
Пісня “Святий вечір, Коляда!” (муз. народна, сл. І. Істраніної)
-
Ірина Істраніна
А також:
-
Плекаймо рідну мову
-
Стати в круг чи в коло?
Переглянути сторінку Читати онлайн -
Звертатися за допомогою чи по допомогу?
Переглянути сторінку Читати онлайн
-
Стати в круг чи в коло?
-
Олександра Либа
Ялинковий хороводПереглянути сторінку Читати онлайн -
Олена Трохимчук, Тетяна Ткач
Конкурс “Стіни, стеля і підлога, які говорять”. Моделюємо, конструюємо, пізнаємоПереглянути сторінку Читати онлайн
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Листопадовий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 11, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Пропонуємо короткий огляд його публікацій.
Освітня подорож “Вода – це життя!”
- Бесіда-дослідження за сюжетною картиною “Три стани води”. Пошукайте разом з дітьми водяні природні явища та виконайте завдання з наліпками. Знайдіть у довкіллі різні стани води, спостерігайте, як відбуваються її перетворення.
- Музична хвилинка “Чарівний водофон”. Створіть з малятами водофони та зіграйте на них. Чи всі водофони звучать однаково? Чому? Послухайте п’єсу “Гра води” Моріса Равеля та спонукайте малят пофантазувати, порухатися під неї.
- Дослідницька діяльність “Водні чудеса”. Виконайте разом з дітьми досліди, які дивують і допомагають розкрити властивості води.
Освітня ситуація “Пара. Вода. Лід”
- Ігрова діяльність (робота в групах). Зіграйте з дітьми у настільну гру, збагачуючи їхні знання про стани води та взаємозв’язки в довкіллі.
- Майстер-клас “Корисні десерти”. Обговоріть із малятами, які перетворення води відбуваються на кухні. Яку смакоту можна приготувати завдяки їм? Залучіть малят до створення морозива та смузі з фруктів. Виконайте смачне мовне завдання з наліпками.
- Пізнавально-виховна хвилинка “Чому не працювала ковзанка?”. Роздивіться з дітьми комікс та поясніть їм, чому не варто говорити неправду. Які знання про явища природи допомогли викрити брехню?
Освітня подорож “Синоптичний привіт: хмара і туман”
- Читання вірша Віри Правоторової “Хмарка”. Прочитайте дітям вірш і запропонуйте охочим вивчити його напам’ять. Завчіть нові слова зі словничка та виконайте завдання з наліпками за змістом вірша.
- Бесіда “Мандрівник над морем туману”. Розгляньте з дітьми водяно-крижану картину Каспара Давида Фрідріха. Доберіть слова для її опису. Спонукайте малят поміркувати: що відчуває мандрівник? Разом знайдіть на картині різні стани води.
- Образотворча діяльність “Загадковий туман”. Ознайомте малят із нетрадиційною технікою образотворчості – малюванням спонжем із прищіпкою. Запропонуйте створити власні таємничо-загадкові малюнки.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.