“Дошкільне виховання” № 11, 2020
Особистість дитини

Основою сучасної освіти є особистісно орієнтований підхід. Його сутність — визнання унікальності й цінності кожної дитини, а мета — створення умов для розвитку та самореалізації.

Що це означає на практиці? Педагог шукає “ключики” до кожного вихованця, надає малятам певну свободу і зважає на їхній вибір, при цьому спрямовує, підтримує і вибудовує дружні взаємини в колективі. Допомогти в цій щоденній складній і відповідальній роботі покликаний журнал “Дошкільне виховання” № 11.

Читайте в номері:

  • як на практиці реалізувати гуманістичне виховання;
  • чому дворічні малюки вередують і що з цим робити;
  • що може розповісти дитячий малюнок про стосунки з однолітками;
  • як сформувати позитивний клімат у групі: досвід данських і українських педагогів;
  • створюємо мультисенсорне середовище.

А також: рухливі ігри з дотриманням карантинних вимог.

Листопадовий випуск “Палітри педагога” (№ 11, 2020), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі Моральне виховання. Вас неодмінно зацікавлять такі методичні матеріали:

  • дослідницька діяльність, що розвиває моральні почуття;
  • цикл занять із формування загальнолюдських цінностей;
  • заняття, які в ігровій формі виховують найважливіші людські чесноти;
  • повчальна казочка про те, що означає бути справжніми друзями;
  • авторські рухливі ігри;
  • лялькова вистава про дива, які творить добро;
  • сценарій благодійного вечора в дитсадку.

Зміст номера:

“Палітра педагога”, 2019, № 5. “Програма “Друзі Зіппі?: як за кордоном реалізують завдання соціально-морального розвитку дітей”. Програма розкриває теми зародження дружніх стосунків, пошуку нових друзів, явище обзивання дітьми одне одного. Орієнтовна схема роботи за програмою “Друзі Зіппі”

“Джміль” 2020, № 7-8. “Один плюс один буде… гра!. Ідеї цікавих ігор у парах, які вчать взаємодіяти. У журналі “Джміль” велика колекція ігор — зазирніть до рубрики Ігротека!

“Палітра педагога”, 2020, № 7-8. “Гайда, мишенята, овочі збирати!”. Заняття з фізкультури для дітей молодшої групи з переважанням одного основного руху — сидіння (за методикою М. Єфименка). Повзання на середніх та високих карачках, підлізання під дугу навпочіпки, перелізання через колоду, виконання рухів із м’ячем

“Палітра педагога”, 2018, № 5. “Абетка ритму”. Музичне заняття для дітей середньої групи. Розвиваємо артикуляцію та дрібну моторику, мовлення і рухові навички. Формуємо чуття ритму, метроритму та музичної форми. Ознайомлюємо дітей зі звуками різної тривалості

А також:

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Листопадовий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль” (№ 11, 2020) — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Пропонуємо короткий огляд його публікацій.

Освітня подорож “Вода – це життя!”

  • Бесіда-дослідження за сюжетною картиною “Три стани води”. Пошукайте разом з дітьми водяні природні явища та виконайте завдання з наліпками. Знайдіть у довкіллі різні стани води, спостерігайте, як відбуваються її перетворення.
  • Музична хвилинка “Чарівний водофон”. Створіть з малятами водофони та зіграйте на них. Чи всі водофони звучать однаково? Чому? Послухайте п’єсу “Гра води” Моріса Равеля та спонукайте малят пофантазувати, порухатися під неї.
  • Дослідницька діяльність “Водні чудеса”. Виконайте разом з дітьми досліди, які дивують і допомагають розкрити властивості води.

Освітня ситуація “Пара. Вода. Лід”

  • Ігрова діяльність (робота в групах). Зіграйте з дітьми у настільну гру, збагачуючи їхні знання про стани води та взаємозв’язки в довкіллі.
  • Майстер-клас “Корисні десерти”. Обговоріть із малятами, які перетворення води відбуваються на кухні. Яку смакоту можна приготувати завдяки їм? Залучіть малят до створення морозива та смузі з фруктів. Виконайте смачне мовне завдання з наліпками.
  • Пізнавально-виховна хвилинка “Чому не працювала ковзанка?”. Роздивіться з дітьми комікс та поясніть їм, чому не варто говорити неправду. Які знання про явища природи допомогли викрити брехню?

Освітня подорож “Синоптичний привіт: хмара і туман”

  • Читання вірша Віри Правоторової “Хмарка”. Прочитайте дітям вірш і запропонуйте охочим вивчити його напам’ять. Завчіть нові слова зі словничка та виконайте завдання з наліпками за змістом вірша.
  • Бесіда “Мандрівник над морем туману”. Розгляньте з дітьми водяно-крижану картину Каспара Давида Фрідріха. Доберіть слова для її опису. Спонукайте малят поміркувати: що відчуває мандрівник? Разом знайдіть на картині різні стани води.
  • Образотворча діяльність “Загадковий туман”. Ознайомте малят із нетрадиційною технікою образотворчості – малюванням спонжем із прищіпкою. Запропонуйте створити власні таємничо-загадкові малюнки.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: