Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Прозоре покривало увесь світ сховало
Сьогодні в Художній студії ми малюватимемо загадкові пейзажі, оповиті пеленою з пари і води!
Туман у Карпатах
Підготуйте:
- картон (зелений або синій)
- клей
- ножиці
- кольоровий папір (коричневий або сірий)
- білу фарбу (гуаш)
- “чарівний пензлик”
До роботи!
- Виріжте з паперу видовжені трикутники різної форми. Це будуть гори.
- Наклейте вирізані елементи на картон.
- “Напустіть туману” за допомогою “чарівного пензлика” і білої фарби.
Гадаєте, це все? А от і ні. Звісно ж, у Пензлика є ще багато ідей — зокрема про те, як створити хмари над морем і намалювати сніг у лісі, — але він відкриє свої художні таємниці лише читачам друкованої версії журналу "Джміль". А ще саме вони зможуть прочитати симпатичний віршик про ранкову загадку!
- Поміркуйте, що іще можна намалювати за допомогою “чарівного пензлика”.
- Можливо, у вас є власні секрети створення таємничої атмосфери на малюнку? Поділіться ними з друзями!
Багато несподіваного можуть намалювати “Бульки-художниці” ( |
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Завдання майстер-класу з техніки компонування — не просто виготовити певний виріб, а насамперед зацікавити, надихнути, заохотити малят до подальшої творчості — створення власних композицій, фантазування, придумування нових елементів та історій, епізод з яких відтворено у композиції тощо.
Публікація дає дітям можливість відчути себе не тільки творцями, а й винахідниками, вчить креативно використовувати те, що є під рукою, шукати навколо матеріали, які допоможуть виразно відтворити пейзажі, оповиті напівпрозорою пеленою з пари і води. Така діяльність відкриває широкі можливості для імпровізації, розвитку творчого, мистецького бачення світу.
Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей, а також стане вдалим підсумком інтегрованого дня, тижня, місяця тощо.