Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!  


Художня студія

Прозоре покривало увесь світ сховало

Сьогодні в Художній студії ми малюватимемо загадкові пейзажі, оповиті пеленою з пари і води!

Туман у Карпатах

Підготуйте:

  • картон (зелений або синій)
  • клей
  • ножиці
  • кольоровий папір (коричневий або сірий)
  • білу фарбу (гуаш)
  • “чарівний пензлик”

До роботи!

  1. Виріжте з паперу видовжені трикутники різної форми. Це будуть гори.
  2. Наклейте вирізані елементи на картон.
  3. “Напустіть туману” за допомогою “чарівного пензлика” і білої фарби.

Гадаєте, це все? А от і ні. Звісно ж, у Пензлика є ще багато ідей — зокрема про те, як створити хмари над морем і намалювати сніг у лісі, — але він відкриє свої художні таємниці лише читачам друкованої версії журналу "Джміль". А ще саме вони зможуть прочитати симпатичний віршик про ранкову загадку!

  • Поміркуйте, що іще можна намалювати за допомогою “чарівного пензлика”.
  • Можливо, у вас є власні секрети створення таємничої атмосфери на малюнку? Поділіться ними з друзями!

Багато несподіваного можуть намалювати “Бульки-художниці” ("Джміль", 2000, № 2). Гайда на майстер-клас із розважального малювання мильними бульками!

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Завдання майстер-класу з техніки компонування — не просто виготовити певний виріб, а насамперед зацікавити, надихнути, заохотити малят до подальшої творчості — створення власних композицій, фантазування, придумування нових елементів та історій, епізод з яких відтворено у композиції тощо.

Публікація дає дітям можливість відчути себе не тільки творцями, а й винахідниками, вчить креативно використовувати те, що є під рукою, шукати навколо матеріали, які допоможуть виразно відтворити пейзажі, оповиті напівпрозорою пеленою з пари і води. Така діяльність відкриває широкі можливості для імпровізації, розвитку творчого, мистецького бачення світу.

Матеріал стане у пригоді під час занять з образотворчої діяльності, уроків інтегрованого курсу “Мистецтво”, допоможе розвинути винахідницькі якості, уяву дітей, а також стане вдалим підсумком інтегрованого дня, тижня, місяця тощо.








<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020)