Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020) | < До попередньої статті До наступної статті > |
Мандрівник над морем туману
Бесіда за картиною Каспара Давида Фрідріха
Загадковий незнайомець
Ого, куди дістався цей мандрівник! Вище хмар! Гори, на які він дивиться, сягають аж до неба. Самотня фігура височіє над морем туману. Старовинний одяг подорожнього надає йому трохи казкового вигляду. Ми не бачимо обличчя чоловіка, а це досить незвично для живописного твору. Зазвичай художник ретельно промальовує портрет, намагаючись якнайточніше передати настрій і стан моделі. Схоже, для цієї картини важливішим є щось інше.
- Поміркуйте, що саме. Може, море туману, чи скелі, чи все ж таки сам мандрівник?
Цей персонаж — не якась конкретна людина, а навпаки, хтось невідомий, хтось, у кому можна впізнати… навіть самого себе.
Вже поринули у море туману? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” — і дізнаєтеся, як можна створити інсталяцію картини вдома, що приховує туман, а заодно й познайомитеся з художником, який створив цю картину.
- Уявіть себе мандрівником у морі туману. Що ви відчуваєте? Про що думаєте? Яку мелодію наспівуєте?
- Як гадаєте, що бачить мандрівник? Він уперше вибрався на цю скелю чи приходить сюди часто? Чому?
Хочете створити власне море туману? Тоді мерщій на майстер-клас “Прозоре покривало увесь світ сховало” (“Джміль”, 2020, № 11) — малюватимемо таємничі пейзажі, оповиті пеленою пари й води. |
Завантажуйте електронний додаток
“Мандрівник над морем туману”
Електронний додаток з'явиться на сайті незабаром.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
До скарбнички методиста
Роздивіться з дітьми картину Каспара Давида Фрідріха “Загадковий незнайомець”. Звідки прийшов мандрівник? Що шукав, що хотів побачити?
Спонукайте дітей глибше зануритись у картину. Про що думає мандрівник, коли дивиться на туман? Що відчуває?
За матеріалами публікації педагог зможе провести з малятами бесіду з образотворчої діяльності, розвитку мовлення, курсу “Мистецтво”, а також розгорнути освітню ситуацію, використати її під час проведення тематичного дня, тижня або місяця тощо.