Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Ігротека

Пара, вода, лід… Пограємо як слід!

Настільна гра

ПІДГОТУЙТЕ:

  • фішки за кількістю гравців
  • жетони-монетки
  • гральний кубик

Правила гри

Кожен гравець обирає, визначає лічилкою або жеребом "свій" стан води у грі: власне вода, лід чи пара.

Кидаючи кубики, гравці по черзі рухаються ігровим полем в усіх можливих напрямках: угору , вниз , ліворуч , праворуч , по діагоналі    , намагаючись зупинятися на ділянках, слова та зображення на яких пов’язані з обраним станом води. Наприклад: лід — ковзани, льодяник, холодильник.

Вже кортить пограти, але ще не знаєте всіх правил? Ставайте читачами друкованої версії журналу “Джміль” в один клік! Адже саме читачі журналу дочитають правила до кінця, отримають готове ігрове поле, довідничок, а також дізнаються про способи завершення та ускладнення гри.

  • Які запитання ви можете додати? Спробуйте придумати запитання, якими можна було би заповнити всі клітинки ігрового поля.

Сподобалося пізнавати явища природи в грі? Тоді в пригоді стануть інші випуски журналу.

Мандруйте крок за кроком місяцями року” (“Джміль” 2018, № 10) — настільна гра-мандрівка порами року.

 

Весняна плутанина” (“Джміль” 2016, № 2) — настільна гра — мандрівка лісом, яка допоможе малятам пригадати прикмети весни.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Настільна гра допомагає показати дітям взаємозв’язки у природі, стани води у повсякденні.

Коли діти вже добре зрозуміють правила гри і пограють, запропонуйте їм придумати запитання до кожної клітинки на ігровому полі. Тоді гру можна буде ускладнювати чи спрощувати відповідно до рівня знань гравців.

Така діяльність чудово доповнить уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, заняття з ознайомлення з довкіллям, допоможе в розгортанні інтегрованих днів, тижнів, місяців.








<< До змісту номера (“Джміль” № 11 /2020)