Війна закінчиться. Настане мир. Україна розквітне!
“Палітра педагога” № 2, 2020
“Корисна логоритміка”
Рух, ритм, музика, слово — основа музичної логоритміки. Ця освітня технологія справляє значний вплив на малят: розвивальний, корекційний, оздоровчий, психоемоційний і виховний. А ще вона є надзвичайно ефективним засобом подолання мовленнєвих порушень.
Матеріали додатка до журналу “Дошкільне виховання” — “Палітра педагога” № 2, 2020 — допоможуть вам успішно застосовувати прийоми логоритміки в роботі. Ознайомившись із публікаціями номера, ви зможете:
- використовувати багатство українського дитячого фольклору для подолання мовленнєвих проблем своїх вихованців;
- повправляти малят у звуковимові з допомогою авторських поспівок;
- провести з дошкільнятами захопливі заняття для легкого засвоєння “важких” звуків;
- оновити свій музичний репертуар.
Лютневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2020, № 2 — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.
- Освітня подорож “Котики дикі й домашні”. Мандруємо світом (можна відстежувати маршрут подорожі на глобусі чи на мапі “Тварини світу”) та ознайомлюємося із життям представників родини котячих у дикій природі, шукаємо дивовижні породи домашніх котів, відвідуємо виставку котів, організовуємо е-фотовиставку своїх домашніх улюбленців.
- Освітня ситуація “Котики-воркотики”. Беремо участь у розслідуванні детективів-початківців — шукаємо загублену кицю, дізнаємося про те як проводять рятувальні операції у реальності. Говоримо з дітьми про те, що іноді домашні котики можуть стати небезпечними для людей навколо, обговорюємо дії, що допомагають уникнути цієї небезпеки. Створюємо виставу — сюжетно-рольову гру “Кото-собачі розмови”.
- Діалог-фантазування “Інтерв’ю із зірковими кицями”. Пригадайте з малятами котів — персонажів літературних творів і мультфільмів. Почитайте інтерв’ю з ними на сторінках журналу. Запропонуйте дітям попрацювати в парах і провести інтерв’ю — один нехай уявить себе літературним персонажем, а другий — журналістом.
- Образотворча діяльність “Котяка-вистрибака”. Запропонуйте дітям створити цікаву паперову механічну іграшку, прикрасити її оригінальними котячими візерунками та подарувати другу. Що при цьому варто сказати? Чи підніме другу настрій така іграшка? А вам?
- Освітня ситуація “Таємниці пухнастиків”. Поговоріть з дітьми про те, як котики можуть “допомогти” втрапити у халепу — як, бажаючи допомогти їм, можна легковажно погодитися на сумнівну пропозицію незнайомця й опинитися у пастці. Про те, як слід поводитись із незнайомцями, кому варто довіряти, а кому ні, на які запитання відповідати не варто і чому.
- Слухання та обговорення музики “Концерт пухнастих музикантів”. Станьте разом з малятами слухачами на незвичайному концерті, який дають киці та котики. Який виступ вам особливо сподобався? Чому? А чи можуть наші киці несподівано стати акторами? Як саме?
- Образотворча діяльність “Мозаїчний кіт”. Здійсніть з дітьми віртуальну прогулянку Пейзажною алеєю. Які скульптури котів ви там побачите? Чим вони незвичайні? Розкажіть малятам про особливості мозаїки та запропонуйте створити мозаїчного кота. Які елементи мозаїки — великі чи маленькі — варто вибирати?
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.
У номері:
-
Музичне виховання й корекція мовлення дошкільників засобами дитячого фольклору
- Логоритмічний практикум
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн - Котику, коточку… Методика організації логоритмічних занять
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн - Прийшов котик до маляток — в мовленні їх повправляти. Поспівки для дітей дошкільних груп
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайнАудіозаписи поспівок (муз. і сл. Л. Винокурової):
- Логоритмічний практикум
Пригоди зі звуковими ефектами:
- “Джміль” 2019, № 1 — зимово-ранкова;
- “Джміль” 2019, № 3 — закличка для весни;
- “Джміль” 2019, № 5 — літня прогулянка;
- “Джміль” 2019, № 10 — осіння пригода;
Читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки
-
Робота з педагогами
-
Подорож незвична — музично-ритмічна.
Майстер-клас із логоритміки для музичних керівників
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
Аудіозаписи:
-
Подорож незвична — музично-ритмічна.
Майстер-клас із логоритміки для музичних керівників
-
Ідеї для занять
-
Зимові історії.
Домінантне музичне заняття зі співів з елементами логоритміки для дітей старшої логопедичної групи. Захопливі пригоди, цікаві мовленнєві та вокальні вправи, гра на незвичних музичних інструментах, експерименти з ритмом і голосом
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Гайда, пташенята, весну зустрічати!
Музичне заняття з елементами логоритміки для дітей молодшої групи. Учимо дітей розпізнавати музику за характером, відповідно змінювати рухи. Вправляємо в артикуляції важких для вимови звуків. Виховуємо любов до природи
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Малята-здоров’ята.
Підгрупове заняття з логоритміки для дітей середньої групи. Удосконалюємо звуковимову й залучаємо вихованців до здорового способу життя. Захопливі вправи на розвиток дихання, голосу, артикуляції, чуття ритму та регуляцію м’язового тонусу в супроводі підбадьорливих віршиків
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн -
Веселий барабан.
Учимо співати хором і соло; визначати жанр музики за її характером, називати його особливості, змінювати динаміку і темп рухів. Формуємо правильну й виразну вимову звуків [б], [б']. Активізуємо мовлення за допомогою логоритмічної вправи. Розвиваємо ритмічність рухів, слухову увагу, емоційну чутливість
Повний текст
публікаціїЧитати
онлайн
Аудіозаписи:
Аудіозаписи:
Аудіозаписи:
-
Зимові історії.
Домінантне музичне заняття зі співів з елементами логоритміки для дітей старшої логопедичної групи. Захопливі пригоди, цікаві мовленнєві та вокальні вправи, гра на незвичних музичних інструментах, експерименти з ритмом і голосом
“Джміль” 2013, № 1 “Палички-стукалочки”: римовані ритмічні ігри за віршами Едуарда Красноруцького, Ігоря Січовика, Марійки Підгірянки
-
Свята і розваги
-
Ми на Північ мандрували, всім в дорозі помагали.
Розвага з елементами логоритміки для дітей старшої групи
Ознайомитися
з публікацієюЧитати
онлайн
Аудіозаписи:
-
Ми на Північ мандрували, всім в дорозі помагали.
Розвага з елементами логоритміки для дітей старшої групи
Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.
Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.