“Палітра педагога” № 2, 2020
“Корисна логоритміка”

Рух, ритм, музика, слово — основа музичної логоритміки. Ця освітня технологія справляє значний вплив на малят: розвивальний, корекційний, оздоровчий, психоемоційний і виховний. А ще вона є надзвичайно ефективним засобом подолання мовленнєвих порушень.

Матеріали додатка до журналу “Дошкільне виховання” — “Палітра педагога” № 2, 2020 — допоможуть вам успішно застосовувати прийоми логоритміки в роботі. Ознайомившись із публікаціями номера, ви зможете:

  • використовувати багатство українського дитячого фольклору для подолання мовленнєвих проблем своїх вихованців;
  • повправляти малят у звуковимові з допомогою авторських поспівок;
  • провести з дошкільнятами захопливі заняття для легкого засвоєння “важких” звуків;
  • оновити свій музичний репертуар.

Лютневий випуск додатка до журналу “Дошкільне виховання” — журнал “Джміль”, 2020, № 2 — містить матеріали, які допоможуть педагогам організувати різні форми роботи з дітьми. Коротко оглянемо його публікації.

  • Освітня подорож “Котики дикі й домашні”. Мандруємо світом (можна відстежувати маршрут подорожі на глобусі чи на мапі “Тварини світу”) та ознайомлюємося із життям представників родини котячих у дикій природі, шукаємо дивовижні породи домашніх котів, відвідуємо виставку котів, організовуємо е-фотовиставку своїх домашніх улюбленців.
  • Освітня ситуація “Котики-воркотики”. Беремо участь у розслідуванні детективів-початківців — шукаємо загублену кицю, дізнаємося про те як проводять рятувальні операції у реальності. Говоримо з дітьми про те, що іноді домашні котики можуть стати небезпечними для людей навколо, обговорюємо дії, що допомагають уникнути цієї небезпеки. Створюємо виставу — сюжетно-рольову гру “Кото-собачі розмови”.
  • Діалог-фантазування “Інтерв’ю із зірковими кицями”. Пригадайте з малятами котів — персонажів літературних творів і мультфільмів. Почитайте інтерв’ю з ними на сторінках журналу. Запропонуйте дітям попрацювати в парах і провести інтерв’ю — один нехай уявить себе літературним персонажем, а другий — журналістом.
  • Образотворча діяльність “Котяка-вистрибака”. Запропонуйте дітям створити цікаву паперову механічну іграшку, прикрасити її оригінальними котячими візерунками та подарувати другу. Що при цьому варто сказати? Чи підніме другу настрій така іграшка? А вам?
  • Освітня ситуація “Таємниці пухнастиків”. Поговоріть з дітьми про те, як котики можуть “допомогти” втрапити у халепу — як, бажаючи допомогти їм, можна легковажно погодитися на сумнівну пропозицію незнайомця й опинитися у пастці. Про те, як слід поводитись із незнайомцями, кому варто довіряти, а кому ні, на які запитання відповідати не варто і чому.
  • Слухання та обговорення музики “Концерт пухнастих музикантів”. Станьте разом з малятами слухачами на незвичайному концерті, який дають киці та котики. Який виступ вам особливо сподобався? Чому? А чи можуть наші киці несподівано стати акторами? Як саме?
  • Образотворча діяльність “Мозаїчний кіт”. Здійсніть з дітьми віртуальну прогулянку Пейзажною алеєю. Які скульптури котів ви там побачите? Чим вони незвичайні? Розкажіть малятам про особливості мозаїки та запропонуйте створити мозаїчного кота. Які елементи мозаїки — великі чи маленькі — варто вибирати?

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

У номері:

Пригоди зі звуковими ефектами:

Читаємо віршовану пригодницьку історію — додаємо звукові ефекти — вчимо язичок вправно вимовляти звуки

“Джміль” 2013, № 1 “Палички-стукалочки”: римовані ритмічні ігри за віршами Едуарда Красноруцького, Ігоря Січовика, Марійки Підгірянки

Діліться посиланням!
Рекомендуйте друзям та колегам.

Facebook

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email: