Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!
“Дошкільне виховання” № 7, 2021
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Продовжуємо вивчати новації Базового компонента дошкільної освіти. (Перегляньте попередні випуски: “ДВ” № 2 — “Дитина у світі мистецтва”, “ДВ” № 3 — “Мовлення дитини”, “ДВ” № 4 — “Дитина в соціумі”, “ДВ” № 5 — “Гра дитини”, “ДВ” № 6 — “Дитина в природному довкіллі”.)
У фокусі журналу “Дошкільне виховання” № 7, 2021 — освітній напрям “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”.
У номері:
Для керівників:
- Рекомендації щодо формування предметно-практичної, технологічної компетентності дітей від співавторки нового держстандарту
- Результати освіти за напрямом “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” (витяг із БКДО)
- Новий погляд на посадові обов’язки помічниці вихователя
Для педагогів-практиків:
- Що таке сенсорна інтеграція та як її розуміння може полегшити роботу з дітьми
- Досліди з магнітами та простими механізмами
- Математичне заняття-квест
- Аплікація та соломоплетіння для малят
- Ранкові зустрічі в серпні
Для музичних керівників:
- Свято до Дня Незалежності України з фонограмами
Липнево-серпневий випуск “Палітри педагога” (№ 7-8, 2021), додатка до журналу “Дошкільне виховання”, присвячений темі “Подорожі в природу”. |
У номері
- Організація мандрівок у природу: види, форми, методичні засади
- Заняття-подорожі: у пустелю, на луку, в морські глибини
- Екологічна прогулянка до лісу: лялькова вистава
- Весела мандрівка до комашиного світу
- Пізнавальні авторські казочки та пісеньки
Зміст номера:
Для керівників
-
Ольга Безсонова
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Упроваджуємо оновлений Базовий компонент дошкільної освіти. Основи формування предметно-практичної, технологічної компетентності. Пріоритетні види діяльності, форми, методи і засоби освітньої роботи. Предметне розвивальне середовище. Позиція і дії вихователяОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Освітній напрям “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі”
Витяг із Базового компонента дошкільної освітиПовний текст публікації Читати онлайн -
Раїса Обшарська
Сучасна помічниця вихователя — яка вона?
Новий образ помічниці вихователя. Закони ефективної співпраціОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
Для педагогів-практиків
-
Олена Камінська, Аліна Закревська
Зрозуміти дитину та її відчуття. Що таке сенсорна інтеграція? Як вона відбувається? Моторне планування. Допомога дітям, які мають труднощі з обробкою сенсорної інформаціїОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Олена Карпенко
Золота соломинка. Проєкт з художньої праці для дітей старшої групиОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Людмила Сірченко
Вчимо аплікації правильно. Особливості системного навчання аплікації дітей середнього дошкільного вікуОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Оксана Харитонова
Логіко-математичний тренажер. Формуємо і закріплюємо вміння дітей лічити предмети і позначати числа цифрами, знаходити відмінності та подібності у геометричних фігурахОзнайомитися з публікацією Читати онлайн -
Людмила Вербицька, Наталія Дяк, Світлана Смаглій
Експериментаріум. Дослідницька діяльність для дітей старшої групи. Ознайомлюємо малят із принципами дії простих механізмів. Учимо висувати гіпотези. Формуємо інженерне мислення, здатність до винахідництваОзнайомитися з публікацією Читати онлайн
“Джміль” № 2, 2021. “Що вміє важіль”: досліджуємо об’єкти довкілля і робимо відкриття, з’ясовуючи, на що здатні прості механізми — похила площина і важіль
-
Оксана Кусій
Пригоди з динозавриком. Заняття-квест для дітей старшої групи. Закріплюємо вміння дітей орієнтуватися у двовимірному просторі, визначати напрямок та відстань між предметами за допомогою зору й умовної міри. Вправляємо в умінні визначати суміжні числа, у порівнянні множинОзнайомитися з публікацією Читати онлайн Додатки до публікації