Пригоди на обкладинці

Морські пригоди капітана Джмелика

Бесіда за сюжетною картиною на обкладинці

Одного літнього дня Джмелик, Нотка, Пензлик і Книжечка ліниво погойдувалися в гамаках у саду. Друзі не знали, чим зайнятися. Лише половина літа минула, а їм уже вдалося виконати все заплановане на канікули!

  • Якщо ви не складали списку справ на літо, саме час написати, що варто встигнути зробити до його закінчення!

— Ну й спека! — ліниво промовила Нотка.

— Так і має бути. Це ж літо, — зауважив Пензлик, допиваючи лимонад.

— Друзі, досить нудитися. Я натрапив на грандіозну ідею! — вигукнув Джмелик, не відводячи очей від гаджета.

— Остання твоя грандіозна ідея — їсти цукрову вату надворі за температури +31 °С — була не дуже вдалою, — невдоволено пробурмотіла Нотка. — Добре, що неподалік був фонтан і ми змогли відмити залишки цукру з облич!

— Зате було весело! — усміхнувся Пензлик.

— Усе! Готово! — урочисто проголосив Джмелик, натискаючи кнопку на телефоні. — Ми вирушаємо у справжню морську мандрівку!

— Тобто як? Коли? Куди? — посипалися запитання.

— Розповідаю: я побачив рекламне оголошення про літній табір із цікавими квестами, іграми та розвагами на березі Чорного моря. І щойно забронював місця для нас чотирьох.

— Чудово! Дякую, Джмелику! — заплескала в долоні Книжечка.

— Клас! Гайда збиратися!

Карколомні змагання

На старті морського квесту капітан Кучерявий Джек (Джмелик) та його команда побачили своїх суперників.

— Та це ж справжні пірати! — стривожилася Нотка. — Я бачила їх у кіно.

— Схоже, і пригоди будуть справжні, — потерла руки Книжечка.

— Це серйозні суперники. Ось прочитайте назву їхнього корабля — “Гроза морів”. Але я впевнений, що ми переможемо. Вперед! — вигукнув Джмелик, і перегони почалися…

  • Розгляньте картину на обкладинці. Знайдіть два кораблі та членів їх екіпажів. На якому судні учасників більше? За якими ознаками Нотка впізнала піратів? Як їх можуть звати? Як ставляться до піратів морські мешканці? Хто їх атакує? Як пожартувала морська зірка з назвою піратського корабля? Хто краще підготувався до перегонів і має більше шансів на перемогу?

Під час змагань друзі мали виконати завдання і знайти карту, на якій позначено, де захований скарб. Пропонуємо вам, любі читачі, пройти цей квест разом із командою Джмелика.

Завдання 1. Хто найуважніший?

  • Запишіть відповіді на запитання.

Хто хоче випити кокосовий коктейль?

Хто вмостився на листі пальми?

Який хижак має кілька рядів зубів?

Скільки медуз у воді?

Хто на кораблі “Джміль” має ім’я Флінт?

Яка споруда є на березі?

Поспішайте зібрати все необхідне, адже корабель Джмелика скоро відпливає! І потрапити на нього встигнуть лише читачі друкованої версії журналу “Джміль” Саме вони стануть учасниками пригод, разом із командою Джмелика виконають усі завдання і відшукають скарб.

Ви ще не у команді Джмелика? Тоді мерщій клікайте на кнопку!

Відчуваєте вітер мандрів? Розгортайте попередні випуски журналу “Джміль” і мандруйте досхочу!

Морські пригоди” (“Джміль”, 2018, № 5-6) бесіда за захопливою сюжетною картиною, яка допомагає відчути себе справжнім шукачем скарбів і розкрити таємниці підводного світу.

Подорож у чарівний світ” (“Джміль”, 2021, № 2) звичайно-незвичайна історія за сюжетною картиною. Разом із її персонажами діти знайдуть чарівний капелюх і побачать, які дива він здатен творити, завітають на чарівну галявину і відвідають фей у їхньому замку, побувають на уроці травознавства та перевірять свої знання про лікарські рослини.

Подорож на південний континент” (“Джміль”, 2018, № 1) Сюжетна картина може стати приводом для ознайомлення малят із крижаним континентом. Поясніть дітям, чому на Південному полюсі холодно, розкажіть цікавинки про пінгвінів, розв’яжіть антарктичні математичні задачки.

Завантажуйте інтерактивну версію сюжетної картини
“Морські пригоди капітана Джмелика”

Завантажити презентацію для дітей

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Сюжетна картина і бесіда за нею допомагають юним читачам і зануритись у процес підготовки до мандрів, і взяти участь у захопливому пізнавальному квесті.

Запропонуйте дітям самостійно “зібратися в дорогу”: не забути нічого необхідного, спакувати речі так, щоб усе можна було швидко знайти, скласти у рюкзак, який вони зможуть нести без сторонньої допомоги.

  • Які речі необхідні всім мандрівникам? Навіщо?
  • Що ми беремо в похід і не беремо на відпочинок на курорті? Чому?
  • Чи залежить кількість речей від тривалості мандрівки? Як саме?
  • Чому варто збиратися самостійно?
  • Як завершується мандрівка? Що учасникам команди варто сказати одне одному на прощання?
  • Що в нас залишається на згадку про мандрівку? Чому це для нас важливо?

Об’єднайте дітей у команду (команди) і запропонуйте разом пройти квест, а потім придумати власні цікаві завдання, якими можна його розширити або розпочати інший.

Матеріал допоможе цікаво провести уроки інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, заняття з ознайомлення з довкіллям, а також стане у пригоді під час проведення інтегрованих уроків / занять, днів, тижнів тощо.









<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021)