Перемога неминуча! Настане мир. Все буде Україна!  

Літературна студія

Про трьох відважних лицарів

Джмелику до вподоби придумувати різні забавки і фантазувати. Він знає, що багата уява може перетворити звичайні речі на захопливі дива, особливо якщо гратися разом із друзями. Саме так сталося з новими подружками Джмелика — героїнями книжки Анни Третяк “Про трьох відважних лицарів”. Допитливий журналіст вирішив більше дізнатися про їхні мандри, тож узяв у них інтерв’ю.

Джмелик: Дівчатка, ви надзвичайно сміливі — самі організували лицарський похід! Розкажіть, будь ласка, нашим читачам і читачкам, яка найцікавіша пригода сталася з вами.

— Ми осідлали своїх коней і вирушили в путь. Аж тут на залитій сонцем галявині побачили дракона і принцесу, що відчайдушно гукала на допомогу.

Джмелик: Ого! І ви не злякалися страховиська?

Хочете дізнатися, чим закінчилося інтерв’ю? Хоробрі лицарки розкажуть про свої пригоди всім читачам друкованої версії журналу “Джміль”. Тож не баріться — клікайте на кнопку і ставайте нашими читачами!

Цікаво подорожувати літературними стежинками? Тоді прочитайте “Інтерв’ю з найвідомішими літературними котами” (“Джміль”, 2020, № 2) та помандруйте разом з ними сторінками дитячих книжок і улюбленими мультфільмами.

Залиште адресу своєї електронної пошти, і ми повідомимо вас, коли на сайті з'являться нові публікації та електронні додатки для завантаження.

Email:    

До скарбнички методиста

Публікація дає дітям можливість більше дізнатися про один із видів аудіовізуальних медіатекстів — інтерв’ю, приміряти на себе роль журналістів і продовжити спілкування з персонажами знайомих художніх творів.

Зверніть увагу малят на те, що готуючись до інтерв’ю, журналіст чітко визначає його мету, продумує початок розмови, кожне запитання та різні варіанти розгортання бесіди, заздалегідь вирішує, як підіб’є підсумок та подякує співрозмовнику. У такому випадку інтерв’ю зацікавить багатьох читачів, а його учасники й надалі охоче співпрацюватимуть із журналістом.

Продумайте з дітьми, як запросити яскраву особистість на інтерв’ю, як зацікавити її у співпраці, як вести бесіду, як подякувати тощо. Чому такі речі важливі? Чому їх потрібно продумувати заздалегідь? Чи можна сперечатися зі співрозмовником? Як при цьому не образити його?

Матеріал чудово доповнить заняття з розвитку мовлення, уроки української мови та читання, стане у пригоді на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ”, у позакласній та позашкільній роботі.

<< До змісту номера (“Джміль” № 7-8 /2021)